Klær

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvilke klær kjøper dere? Masse ull eller er dere litt forsiktige med å kjøpe for mye før man vet barnet tåler det? Er mye bomullsklær upraktisk å ha på vinteren eller bruker man det mye? Og hvilke størrelser kjøper dere? Har lest at noen synes det er kjedelig å kjøpe for store klær fordi man da ikke kan kjøpe noe etter fødsel, men hva tenker dere? Og hvor mye i de forskjellige størrelsene? Phu, dette ble mange spørsmål, men jeg er førstegangs og synes det er så vanskelig å vite! :p

Jeg kjøpte masse ull til Leo, men fikk ikke brukt fordi han har atopisk eksem. Jeg har alltid brukt bomull innerst med ull som neste lag. Vi kjøpte (og fikk) masse 56 og 62 som endte med at mannen måtte ut og handle når jeg lå på sykehuset fordi alt jeg hadde med var dor stort. Brukte 50 i hvertfall 3-4 uker:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte masse ull til Leo, men fikk ikke brukt fordi han har atopisk eksem. Jeg har alltid brukt bomull innerst med ull som neste lag. Vi kjøpte (og fikk) masse 56 og 62 som endte med at mannen måtte ut og handle når jeg lå på sykehuset fordi alt jeg hadde med var dor stort. Brukte 50 i hvertfall 3-4 uker:)

Ja, jeg merker at jeg nesten er redd for å kjøpe de minste størrelsene fordi så mange sier at man ikke får bruk for det, men det må jo være greit å ha noe som passer helt i starten og?:)

Ja, jeg merker at jeg nesten er redd for å kjøpe de minste størrelsene fordi så mange sier at man ikke får bruk for det, men det må jo være greit å ha noe som passer helt i starten og?:)

Om du ikke får en stor baby så trenger man 50 også:) Jeg har handlet en del på salg på name it nå som det er 50% salg. Da er det liksom ikke no krise om det ikke blir brukt så mye. Men utetøy kjøpte jeg 56 siden det ikke gjør noe om det er litt stort:)

Kjøper ikke noe ull under 62. Jentungen brukte 50/56 kjempekort.
Blir å ha litt bomull, mulig noe bambus og litt ull. :)

Om du ikke får en stor baby så trenger man 50 også:) Jeg har handlet en del på salg på name it nå som det er 50% salg. Da er det liksom ikke no krise om det ikke blir brukt så mye. Men utetøy kjøpte jeg 56 siden det ikke gjør noe om det er litt stort:)

Hvor mye ytterplagg trenger man? Er det nok med en eller to gode ulldresser?

Kjøper ikke noe ull under 62. Jentungen brukte 50/56 kjempekort.
Blir å ha litt bomull, mulig noe bambus og litt ull. :)
Synes det er veldig vanskelig å finne balansen mellom bomull og ull, men det finner man kanskje fort ut etter hvert :)

Jeg hadde en:)

Jeg har så mange som strikker så kommer hvertfall til å ha tre :p Pluss at jeg har arvet en.. vet ikke når jeg skal få brukt alt :p

Med utetøy så mener jeg "bobledresser" . Av strikket tøy har jeg masse som mamma og svigermor har strikket:)

Lurer på hva som blir brukt mest av kort- eller langermede bommulsbodyer? :s

Med utetøy så mener jeg "bobledresser" . Av strikket tøy har jeg masse som mamma og svigermor har strikket:)

Ååå, det har ikke jeg engang tenkt på at jeg trenger :confused: Når bruker man det?

Hade fòret dress (sånn bamsedress) i vogna og i bilen.. var svinkaldt den vinteren:)

Hade fòret dress (sånn bamsedress) i vogna og i bilen.. var svinkaldt den vinteren:)

Noe som denne:1137594-7-1318803244144.jpg

Føler meg helt blank på dette med klær... Men brukte du utedress under vognposen og evt. bilpose?

Jepp:)

Haha, nå blir du sikkert lei, men brukte du strikkaklær + bamsedress + vognpose?:) Eller var det nok med body og strømpebukse under dressen?:)

Haha, nå blir du sikkert lei, men brukte du strikkaklær + bamsedress + vognpose?:) Eller var det nok med body og strømpebukse under dressen?:)
Hahaha, duer søt da:D Brukte strømpebukse pluss body og bamsesressen. Var det veldig kaldt tok jeg et tynt ull lag:)

Jeg planlegger og kjøpe ett par bodyer og ett par ullongs i 56. Med guttungen var det ca 30 kuldegrader første vinteren så med han var vi knapt utafor døra fra desember til februar....

Hahaha, duer søt da:D Brukte strømpebukse pluss body og bamsesressen. Var det veldig kaldt tok jeg et tynt ull lag:)

Hehe, ok! :D Jeg har en tendens til å måtte være helt forberedt på alt og jeg merker at det er vanskelig når det gjelder baby :p

Jeg planlegger og kjøpe ett par bodyer og ett par ullongs i 56. Med guttungen var det ca 30 kuldegrader første vinteren så med han var vi knapt utafor døra fra desember til februar....
Wææ, da tror jeg at jeg hadde blitt gal :eek: Brukte dere mest bomull når dere var inne da eller?:)

Back
Topp