Klær til barnehagestart

Åå, tør dere kjøpe sko altså? Sett noen knallfine på tilbud, men hørt at de vokser så fort i føtta, at det er umulig å kjøpe før det trengs?.. HMMM!

Åå, tør dere kjøpe sko altså? Sett noen knallfine på tilbud, men hørt at de vokser så fort i føtta, at det er umulig å kjøpe før det trengs?.. HMMM!

Ville kjøpe flere par i dag jeg, men det tørte jeg ikke nei...Var kjempe fine timberland og ecco med 60% salg...Utrolig kjipt om de ikke passer liksom! Så ble med gummistøvler i str. 21. Ga 149kr for de, viking. Satser på de er ok;)

hMM, jeg drøyer tror jeg. Og håper på tilbud nærmere. Kjøpt tøfler da, men det er jo litt mer safe :P

Kjøper heller ikke sko før dem har vært klare for det.. hos noen barn så er den minste størrelsen for store, og for andre er dem for små ;) så best å vente :)

Vi kjøpte sko i USA, kostet jo ingenting, så kjøpte for et par år;) Selger det som ikke passer ubrukt og med forseglingen på på finn:) Pleier å gjøre det med bomkjøp fra USA:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp