2725020070603
Glad i forumet
Har en sort luftig kjole (litt baggy type) som jeg tenkte å knyte et glitterbelte i sølv rundt livet på
den passer nok fortsatt og beltet fremhever magen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine!! Det jeg har bestilt har kommet på bare et par dager så tror du fremdeles rekker å bestille!![]()
![]()
Disse 2 har jeg vurdert å bestille men nå er det vel nesten for sent før jul![]()
![]()
![]()
Disse 2 har jeg vurdert å bestille men nå er det vel nesten for sent før jul![]()
![]()
![]()
Bestilte kjole herfra her om dagen, den kom etter to dager![]()
Ooh da skal jeg bestille i kveld!!Fine!! Det jeg har bestilt har kommet på bare et par dager så tror du fremdeles rekker å bestille!![]()
Vanligvis pleier jeg å ha på meg bunad på julaften, men det går nok ikke i år. Var innom hm gravid avdeling og de hadde ikke en eneste finkjole... Har også gått innom alle butikker i byen og spurt om de har noe med høyt liv som ei gravid dame kan gå med på julaften. Da klør de seg i hodet og sier "Nei, vi har vel bare tettsittende i år". Blir litt frustrert. Finner ingenting. Har også sett litt på Internett, men liker ikke å kjøpe klær uten å ha prøvd det på.
Hva har dere tenkt til å ha på dere til julemiddagen i år?[/QUO
Jeg har 1 mamma kjole som jeg bestilte fra Internett. Gikk med på julebord,så den blir nok brukt på julaften også ☺
Den øverste kjolen har jeg. Kjempe fornøyd![]()
![]()
Fin!!Kjøpte denne kjolen på Vivikes jeg, ikke en mammakjole men passer fint over magen likevel.![]()
Vis vedlegget 151534
Takk! Den er blå da, ikke svart!Fin!!
Kjøpte denne kjolen på Vivikes jeg, ikke en mammakjole men passer fint over magen likevel.
Vis vedlegget 151534
Takk! Ikke verst å kunne føle seg litt elegantSå fin den var!![]()