Klær på julaften???

Har en sort luftig kjole (litt baggy type) som jeg tenkte å knyte et glitterbelte i sølv rundt livet på :) den passer nok fortsatt og beltet fremhever magen :)

af9e87e6d2d82af0347d1d8582fc3fee
0c09f75f6a31bcf710f867cd1f9d13d9

Disse 2 har jeg vurdert å bestille men nå er det vel nesten for sent før jul :p
Fine!! Det jeg har bestilt har kommet på bare et par dager så tror du fremdeles rekker å bestille! :)

19964efdef53b68acb514b74b46f43dc
jeg bestilte denne på ellos...
e3815c8987ae33b0c49462b1c8f711ae
...også kjøpte jeg denne på match forrige uke. Den ser ganske kjedelig ut, men ble ganske fin på. Så på nettsiden at de har mange fine som kan være fine gravidvennlige kjoler :)

af9e87e6d2d82af0347d1d8582fc3fee
0c09f75f6a31bcf710f867cd1f9d13d9

Disse 2 har jeg vurdert å bestille men nå er det vel nesten for sent før jul :p

Oj, de var jo supersøte! viste ikke at det var så fine plagg å finne :p
Jeg har en svart tettsittende kjole med stretch som jeg håper kan passe til jul :) brukt den på en avslutning og mannens julebord og det gikk fint :) Den er god å ha på og det er igrunn det viktigste for meg ;)

Fant endelig kjole i dag :) en blå kjole med litt chiffongstoff og noe strass rundt halsen :) ikke mammakjole, men likevel ganske gravidvennlig, og syntes den satt fint over magen :)

Uff, det har jeg faktisk ikke tenkt på enda, og tiden begynner å fly veldig. :/

Har en kjole fra før med høyt liv som jeg tenkte jeg skulle gå med. Viss jeg får klemt puppene nedi da...

Fant en kjole på h&m i kveld. Ikke typisk julekjole eller gravidkjole, men billig og fin og som fremhever magen :) (prøvde å laste opp bilde, men det var visst for stort)

Vanligvis pleier jeg å ha på meg bunad på julaften, men det går nok ikke i år. Var innom hm gravid avdeling og de hadde ikke en eneste finkjole... Har også gått innom alle butikker i byen og spurt om de har noe med høyt liv som ei gravid dame kan gå med på julaften. Da klør de seg i hodet og sier "Nei, vi har vel bare tettsittende i år". Blir litt frustrert. Finner ingenting. Har også sett litt på Internett, men liker ikke å kjøpe klær uten å ha prøvd det på.

Hva har dere tenkt til å ha på dere til julemiddagen i år?:)[/QUO
Jeg har 1 mamma kjole som jeg bestilte fra Internett. Gikk med på julebord,så den blir nok brukt på julaften også ☺

Kjøpte denne kjolen på Vivikes jeg, ikke en mammakjole men passer fint over magen likevel. :)

ImageUploadedByBV Forum1450335860.085545.jpg

Back
Topp