Januarbaby2017
Glad i forumet
Kommer til å kjøpe inn litt i str 50 også. Er så kjedelig å måtte gå på butikker rett etter fødselen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er sant. Det er ikke sikkert man føler for å gå inn på et kjøpesenter kun dager etter fødsel.Kommer til å kjøpe inn litt i str 50 også. Er så kjedelig å måtte gå på butikker rett etter fødselen![]()
Kommer til å kjøpe inn litt i str 50 også. Er så kjedelig å måtte gå på butikker rett etter fødselen![]()
Ja, det er sant. Det er ikke sikkert man føler for å gå inn på et kjøpesenter kun dager etter fødsel.
Da ender det med at mannen må dra alene, og da veit man aldri hva han kommer hjem med!![]()
![]()
Er jo bare å sende noen andre, eller kanskje be noen nære vente med å kjøpe barselgave til dere ser hvor stor babyen er? Vi ble neddynget i klær, og mye upraktisk, folk kjøper liksom kjoler, skjørt og gensere.nei, body og strømpebukse, det holder jeg meg til. Og gulpekluter
![]()
Vi bor ikke så sentralt til, så vi må egentlig handle babytøy i nærmeste by (det blir altså der jeg skal føde) og det frister ikke å gå å handle etter fødselen, og som nevnt over er ikke samboeren glad i å shoppe så da tenker jeg det er unødvendig når vi bare kan handle på forhåndI tillegg kommer vi ikke til å få så mye klær i barselgaver. Meeen dette er jo VELDIG individuelt, så man må jo nesten bare kjenne på det selv, for oss føles det riktig å ha litt i str 50 også bare i tilfelle
![]()
Greit å ha noen i bomull eller sånne som er bomull innerst og ull ytterst tilfelle baby reagerer på ull. Men 100% ull eller en blanding av ull/silke er absolutt det besteMan bruker kanskje bare ullbodyer i januar? Kanskje ikke vits med bomull i det heletatt?![]()
Man bruker kanskje bare ullbodyer i januar? Kanskje ikke vits med bomull i det heletatt?![]()