Klær for voksende mager

Lindex jeansen var mindre stram i strikken, men den satt litt bedre på hofta. Kommer til å bruke begge to veldig mye. Jeg er så ferdig med skinne jeans om dagen :smiley-angelic002
Hvordan er denne i lengd? Er bare 1.55, og synes erfaringsmessig at skinny jeans er mer safe å tilpasse med «usynlig» oppbretting i ankelen. Men som du skriver, jeg kjenner meg også ganske ferdig med skinnyjeans for tiden :smiley-bounce022

Hvordan er denne i lengd? Er bare 1.55, og synes erfaringsmessig at skinny jeans er mer safe å tilpasse med «usynlig» oppbretting i ankelen. Men som du skriver, jeg kjenner meg også ganske ferdig med skinnyjeans for tiden :smiley-bounce022
Jeg er 163 og den passe veldig godt i lengden på meg. Vil tippe den er ganske kort for de som er høye. Og om du trenger en liten brettekant på buksa, så ser ikke det teit ut heller - lengden er slik at jeg ikke trenger brettekant :happy:

Jeg er 163 og den passe veldig godt i lengden på meg. Vil tippe den er ganske kort for de som er høye. Og om du trenger en liten brettekant på buksa, så ser ikke det teit ut heller - lengden er slik at jeg ikke trenger brettekant :happy:
Supert! Da tror jeg den må den trykkes hjem! Takk for svar :D :love2

Lindex jeansen var mindre stram i strikken, men den satt litt bedre på hofta. Kommer til å bruke begge to veldig mye. Jeg er så ferdig med skinne jeans om dagen :smiley-angelic002

Så bra, takk for oppdatering :D Da har jeg også bestilt den.

20% medlemsrabatt på Lindex nå hvis noen andre skulle være interesserte.

Har så lyst på en slik men den er vel kort for meg på 170cm?:sorry:
Kanskje, men det går jo mot vår og sommer, så da gjør det ikke noe at den nødvendigvis går litt opp på ankelen? :happy:

Kanskje, men det går jo mot vår og sommer, så da gjør det ikke noe at den nødvendigvis går litt opp på ankelen? :happy:
Det er sant. Fint med ankelsokker og en bukse som er litt opp på ankelen.

Jeg har kjøpt meg to mamma tightser fra Hm.
Selvom magen ikke syntes noe enda så er jeg veldig opplåst å sliter med strikk eller at noe presser på livet.

Men mamma tightsene fra Hm er helt gull. Har tatt samme str som jeg normalt bruker :happy:

Noen som har tips til noen god tights? Gjerne typ treningstights da jeg syns de ofte er tykkere i stoffet og finere på enn vanlige. Gjerne i sånn "ribbed" stoff. :hello2

Noen som har tips til noen god tights? Gjerne typ treningstights da jeg syns de ofte er tykkere i stoffet og finere på enn vanlige. Gjerne i sånn "ribbed" stoff. :hello2
Så en reklame på facebook på en slik thights. Skal si ifra om jeg kommer over den igjen.

sniker fra september: mammajeans fra HM var jeg ikke fornøyd med, altfor stor / siger masse.
Har kjøpt to fra vero moda og elsker de. Sitter perfekt. :)

Kjøpte meg en mammabukse fra HM i dag. Den sitter bra på min figur

Back
Topp