Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er denne i lengd? Er bare 1.55, og synes erfaringsmessig at skinny jeans er mer safe å tilpasse med «usynlig» oppbretting i ankelen. Men som du skriver, jeg kjenner meg også ganske ferdig med skinnyjeans for tidenLindex jeansen var mindre stram i strikken, men den satt litt bedre på hofta. Kommer til å bruke begge to veldig mye. Jeg er så ferdig med skinne jeans om dagen![]()

Jeg er 163 og den passe veldig godt i lengden på meg. Vil tippe den er ganske kort for de som er høye. Og om du trenger en liten brettekant på buksa, så ser ikke det teit ut heller - lengden er slik at jeg ikke trenger brettekantHvordan er denne i lengd? Er bare 1.55, og synes erfaringsmessig at skinny jeans er mer safe å tilpasse med «usynlig» oppbretting i ankelen. Men som du skriver, jeg kjenner meg også ganske ferdig med skinnyjeans for tiden![]()

Supert! Da tror jeg den må den trykkes hjem! Takk for svarJeg er 163 og den passe veldig godt i lengden på meg. Vil tippe den er ganske kort for de som er høye. Og om du trenger en liten brettekant på buksa, så ser ikke det teit ut heller - lengden er slik at jeg ikke trenger brettekant![]()

Lindex jeansen var mindre stram i strikken, men den satt litt bedre på hofta. Kommer til å bruke begge to veldig mye. Jeg er så ferdig med skinne jeans om dagen![]()
Har så lyst på en slik men den er vel kort for meg på 170cm?Så bra, takk for oppdateringDa har jeg også bestilt den.
20% medlemsrabatt på Lindex nå hvis noen andre skulle være interesserte.

Kanskje, men det går jo mot vår og sommer, så da gjør det ikke noe at den nødvendigvis går litt opp på ankelen?Har så lyst på en slik men den er vel kort for meg på 170cm?![]()

Det er sant. Fint med ankelsokker og en bukse som er litt opp på ankelen.Kanskje, men det går jo mot vår og sommer, så da gjør det ikke noe at den nødvendigvis går litt opp på ankelen?![]()
Har så lyst på en slik men den er vel kort for meg på 170cm?![]()

Så en reklame på facebook på en slik thights. Skal si ifra om jeg kommer over den igjen.Noen som har tips til noen god tights? Gjerne typ treningstights da jeg syns de ofte er tykkere i stoffet og finere på enn vanlige. Gjerne i sånn "ribbed" stoff.![]()
Så nemlig en på Instagram jeg også men nå husker jeg jo såklart ikke merketSå en reklame på facebook på en slik thights. Skal si ifra om jeg kommer over den igjen.

Jeg var fornøyd med aimn forrige gangNoen som har tips til noen god tights? Gjerne typ treningstights da jeg syns de ofte er tykkere i stoffet og finere på enn vanlige. Gjerne i sånn "ribbed" stoff.![]()

Takk skal sjekke ut denJeg var fornøyd med aimn forrige gang![]()

Har du link til de du kjøpte?sniker fra september: mammajeans fra HM var jeg ikke fornøyd med, altfor stor / siger masse.
Har kjøpt to fra vero moda og elsker de. Sitter perfekt.![]()
https://www.zalando.no/vero-moda-ma...axed-fit-medium-blue-denim-vey29a000-k11.html Denne. Har den både i blå og svart og elsker de. Kjøpte først en men måtte bestille enda en fordi den satt så godt.Har du link til de du kjøpte?![]()