KK

Solsikken10

Flørter med forumet
Har noen av dere som går der hørt fra dem etter at Norge stengte ned?
Hva de fortsetter med og hva som stoppes av behandlinger?
Skal ikke begynne stimulering før i mai i følge planen, så jeg er nok ikke en de kontakter enda ..
 
Har noen av dere som går der hørt fra dem etter at Norge stengte ned?
Hva de fortsetter med og hva som stoppes av behandlinger?
Skal ikke begynne stimulering før i mai i følge planen, så jeg er nok ikke en de kontakter enda ..
De fleste sykehusene som tilbyr IVF har info liggende ute på hva de gjør framover. Inntil videre er ting stengt tom. 26. mars. Om du ikke har stimulering før i mai vil du nok ikke høre noe før det nærmer seg. :)
 
De fleste sykehusene som tilbyr IVF har info liggende ute på hva de gjør framover. Inntil videre er ting stengt tom. 26. mars. Om du ikke har stimulering før i mai vil du nok ikke høre noe før det nærmer seg. :)
Finner kun informasjon til fødende, derfor jeg tenkte at noen under behandling gjerne har hørt mer enn meg :happy: regner med de kontakter meg på sikt ja.
 
Finner kun informasjon til fødende, derfor jeg tenkte at noen under behandling gjerne har hørt mer enn meg :happy: regner med de kontakter meg på sikt ja.

Det går an å sende melding til seksjon for assistert befruktning Haukeland ved å logge seg inn på din side på helsenorge.no de pleier å være raske å svare
 
Back
Topp