Kjoleproblem!

- Mamma til to prinser og lille spira-

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Tok på meg kjolen jeg skulle ha på meg, men den hadde jammen avslørt graviditeten med en gang! Prøvde en til, men der stod puppene på spreng så den gikk heller ikke! Den tredje gikk under tvil :) flere med samme problem?
God jul til dere alle :)

Må innrømme at jeg ikke har prøvd noen kjoler enda, men siden jeg har skapet mer eller mindre overfylt med kjoler, så finner jeg nok noe jeg trives i. Nå gidder dog ikke jeg streve med å holde graviditeten hemmelig, så alle vi er sammen med i julen får vite det om situasjonen tilsier at noe burde sies - veldig deilig og avslappet :)

Jeg har fått såpass tydelig mage nå at det er ikke vits i å prøve å skjule det. Magen stikker frem uansett. Merkes at den er større nå som det er to inni der. Kan se livmora som stikker ut rett under navlen når jeg ligger på ryggen. Så her blir det en kjole som fremhever magen. Nå har vi valgt å fortelle tidlig da.

Her også har magen poppa ut, heldigvis skal vi feire med nær familie som veit det likevel ;)

Jeg kjøpte gravidklær i fjor før jeg mista, og de har jeg gått med siden innsett fordi jeg var så hoven og ikke ville klemme på magen... Der har jeg også en mammakjole som er stor og henger vekk fra kroppen, den bruker nok jeg på festligheter i jula :)

Samme problem her... Blir nok kjoleshopping i romjula så jeg har noe å ha på meg på nyttårsaften :)

Back
Topp