Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knytekjolen fra white story funker bra med mage og kan brukes senere ogsåHei folkens!
Noen som har tips til hva slags kjole som kan passe når man skal være gjest i bryllup ca uke 25-26? Helst en som ikke gjør at jeg ser ut som et telt, haha![]()
Fikk meg nettopp denne (ser den er enda lavere pris nå), syns den var kjempefin! På meg ser jeg at passformen blir best når magen er stor.
Siden jeg har termin 2 mnd etter jul tror jeg denne blir glimrende til jul ihvertfall![]()
Hadde denne på meg i 2023, når jeg var 38 fullgåtte uker. Kjøpt når jeg ikke var gravid, men passet like fint med mage
![]()
Bubbleroom Occasion Butterfly Sleeve Chiffon Gown - Bubbleroom
Kjøp klær på nett hos Bubbleroom! Vi har kjoler til fantastiske priser på siste mote som for eksempel kjoler, jakker, sko, sportsklær og badetøy året rundt. Besøk vår nettbutikk for å shoppe stilige designerklær og sko.www.bubbleroom.no
Vis vedlegget 463317
Knytekjolen fra white story funker bra med mage og kan brukes senere ogsåmange som selger rimeligere på finn og tise
Den også var jo kjempefin!*Sniker* https://missmayanorway.com/products/heena-dress-starlight-lurex Denne har veldig tynt og luftig stoff, og er veldig stretchy! Så vil funke fint både under graviditet og etter. Magebeltet må bare litt høyere enn det modellen har det på bildene, så den havner over magen. Skal ha denne til dåp selv, så prøvde den høygravid![]()
Jeg tenker jo flere av de alternativene som er nevnt her kan være veldig fine, da! Mange er jo ikke i utgangspunktet gravidkjoler heller, så det tror jeg kan funke fintJeg kommer bare til å være sånn kledelig småtjukk i bryllup i september, så er veldig i tvil om hva som kan være flatterende.
De var jo kjempefine også! Vet du om de har en del stretch til magen?![]()
OdaIC Kjole - Hvit Rosa Blomstertrykk
Vakker plissékjole i hvit med rosa blomsterprint. Kjolen har lange ermer og rund hals, begge prydet med delikate volanger. Den har slisser på begge sider, noe som gir et elegant preg til designet. Sann i størrelsen.no.byic.com
Synes disse sitter veldig pent på mage![]()
Masse stretch over hele kjolen! Jeg kjøpte i xs (ser allerede ut som jeg er 7 mnd på vei), og ser for meg jeg kan bruke den som høygravid ogsåDe var jo kjempefine også! Vet du om de har en del stretch til magen?
Masse stretch over hele kjolen! Jeg kjøpte i xs (ser allerede ut som jeg er 7 mnd på vei), og ser for meg jeg kan bruke den som høygravid også![]()