Lille Rosin
Forumet er livet
Da hadde jeg ringt legen igjen. Blitt forbanna, grini, masa og gitt uttrykk fult ut for min frustrasjon og bekymring. Stå på krava dine.[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chaba
Ikke bra at gravide går og bekymrer seg!
Krev en grundig sjekk!
Hva med en jordmor??
ORIGINAL: *~Skjønningene~*
Har ikke peiling på slik, men håper jo ikke det! krysser fingrene for at alt er i orden hos deg [:)]
ORIGINAL: Cornelia80
Skal du ikke måle hcg'en en gang til, for å se evt. stigninger da? Det samme gjorde jeg tidlig i svangerskapet, da jeg også trodde jeg hadde mistet... I og med at du ikke er så langt på vei er det jo lite både lege og UL kan gjøre for deg, desverre... Men enda en hcgprøve kan jo si mye.
Når det er sagt blødde jeg også litt helt i begynnelsen av forrige svangerskap. I denne svangerskapet har jeg blødd masse, opptil fem ganger. Men vet nå at det er morkaka som ligger langt nede..
Håper alt er bra med spiren din! Skal krysse fingrene..
ORIGINAL: Crunchers
ORIGINAL: Cornelia80
Skal du ikke måle hcg'en en gang til, for å se evt. stigninger da? Det samme gjorde jeg tidlig i svangerskapet, da jeg også trodde jeg hadde mistet... I og med at du ikke er så langt på vei er det jo lite både lege og UL kan gjøre for deg, desverre... Men enda en hcgprøve kan jo si mye.
Når det er sagt blødde jeg også litt helt i begynnelsen av forrige svangerskap. I denne svangerskapet har jeg blødd masse, opptil fem ganger. Men vet nå at det er morkaka som ligger langt nede..
Håper alt er bra med spiren din! Skal krysse fingrene..
var og tok ny blodprøve i dag, men har så begynt og blø igjen. # gang på 1 uke. Kommer og går.. En kan se på ul om det er liv eller ikke, det er det jeg vil få bekreftet. Nå må jeg slik som dette helt frem til mandag og ikke ane noenting[:(]