Kjipe greier

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
Er jo gravid som dere ser, men for litt over en uke siden spottet jeg i 2 dager, Så vidt rosa antydning i utfloden. På søndag fikk jeg en brunlig mindre blødning som ga seg igjen. På mandag skulle jeg til legen og måle hcg siden jeg ikke fikk komme til legen eller ul. Begynte å småblø litt igjen da. Utpå kvelden var det over igjen. Hatt 2 dager uten blødninger igjen og i dag blør jeg ganske bra igjen. Friskt blod. Hcg prøven fra mandag var på 8500, tror dere jeg har mistet? For det tror jeg nå[&o] Men har ikke smerter da..[8|]

Vet ikke mye om dette, men er ikke 8500 ganske høyt? Håper du er blandt de som blør litt uten at noe er galt, det er jo mange av dem. Lykke til.

jeg blødde hele tida i starten.. så jeg TROR ikke det er noe i veien.. men er du i tvil.. så ringer du legen.. jeg kryser fingrenne for deg. [:)]

Jeg hadde blødninger flere ganger og det gikk fint [:)]
Håper det går bra hos deg også. Krysser fingrene for deg [:)]
*trøsteklem*

jeg hadde rosa en gang og gikk ikke bra for meg, men krysser fingrene!!!

ORIGINAL: maoam

Vet ikke mye om dette, men er ikke 8500 ganske høyt? Håper du er blandt de som blør litt uten at noe er galt, det er jo mange av dem. Lykke til.

syntes og det for og være under 7 uker på vei.. var jo bare  6+3 når jeg tok prøven. Det som slår meg er om det er 2 der og mister den ene f.eks. Men mister jeg så mister jeg. Da får jeg bare tenke at det var noe galt inni der..[;)]

har heller ikkje så mye peiling på dette,men håper alt ordner seg..men ring jordmora di så får du nokk de svarene du trenger..lykke til..[:D]

Nytter ikke ringe legen for hun ville ikke ta meg inn. Verken hun, sykehuset eller legevakten. De mener jeg er så kort på vei allikevel..[&o]

Kom deg til legen!!! Jeg småblødde de 3 første månedene med sistemann, hadde en større blødning i uke 26 som varte i 6-7 dager, var på grundig sjekk på føden. Alt var bra med babyen, men fy så redd jeg var. Ved at du får visshet etter undersøkelse, hjelper både deg og omgivelsene dine.

Ønsker deg masse lykke til og håper alt er bra med nurket ditt.

ORIGINAL: Tyte

Kom deg til legen!!! Jeg småblødde de 3 første månedene med sistemann, hadde en større blødning i uke 26 som varte i 6-7 dager, var på grundig sjekk på føden. Alt var bra med babyen, men fy så redd jeg var. Ved at du får visshet etter undersøkelse, hjelper både deg og omgivelsene dine.

som sagt får jeg ikke komme til legen..[:(]

ORIGINAL: Crunchers

Nytter ikke ringe legen for hun ville ikke ta meg inn. Verken hun, sykehuset eller legevakten. De mener jeg er så kort på vei allikevel..[&o]

Har også opplevd det at leger ikke tar dette særlig alvorlig. Det er jo fordi det ikke er stort (om noe) de kan gjøre for å forhidre det. Det er oss mammaer det er ille for, for legen er vi bare en i rekken, dessverre.

Det går an å bestille seg en privat ul, da. Det har jeg gjort når ingen ville hjelpe. Det er dyrt, ja, men absolutt verdt det og man får som oftest time innen kort tid.

Har også opplevd det at leger ikke tar dette særlig alvorlig. Det er jo fordi det ikke er stort (om noe) de kan gjøre for å forhidre det. Det er oss mammaer det er ille for, for legen er vi bare en i rekken, dessverre.

Det går an å bestille seg en privat ul, da. Det har jeg gjort når ingen ville hjelpe. Det er dyrt, ja, men absolutt verdt det og man får som oftest time innen kort tid.

ja, men har ikke råd før i måren..[&o]

Bestill time til i morgen, da vel.[;)]

Bestill time til i morgen, da vel.[;)]

ja, det var jo ikke dumt[:D]

ORIGINAL: Tyte

som sagt får jeg ikke komme til legen..[:(]

Nei, så det etter jeg hadde skrevet. [8|]

forlang å få komme inn til legen!!bli sint om du må...kan jo ikke gå sånn å lure..høres ut som du har en useriøs lege.

Det kan jo hende du kan få regning på privat ul. Jeg ville ringt å spurt.

Privar klinikken her hadde ikke mulighet denne uka så da kommer jeg ikke så langt[&o]

Kan da ikke nekte deg å komme til legen!!!!????
Er man syk, bekymret o.l, skal man jo få legetime.
Graviditet er riktignok ingen sykdom, men trenger da oppfølging!

Hva er grunnen til at du ikke får komme inn?
At du er så tidlig på vei?

Jeg hadde noen små rosa dråper på papiret en gang. Ringte lege, for jeg var bekymret, og fikk time tidlig dagen etter. Og det var før 12 uker.
Legen henviste meg da faktisk til innvendig UL også, for å berolige meg enda mer, og forsikre seg om at alt var bra, og at han ikke hadde oversett noe.
Og det var for noen små dråper blod, som kom en gang.

Om du ikke har smerter, vil jeg tro du kan slappe av: legen fortalte meg at du vil merke det om det er noe galt. Det kan ikke misforstås, sa han.
Nå har jeg aldri opplevd det, så kan ikke uttale meg så mye.

Kanskje noen andre som kan svare deg mer på om man har smerter o.l.
Men det går nok bra skl du se, mange som har små blødninger i begynnelsen.
Er mange små blodkar der nede, som blir presset på, og som kan briste.

Krysser fingrene for deg, håper du kommer deg til legen og blir beroliget!
Lykke til! [:)]

aner ikke noe om sånt..
men skal krysse alt jeg har for at alt er bra[:)][:)]
klemmer

Back
Topp