OBS!! Klage innlegg! Føler jeg må få det ut ellers så klikker det snart for meg!
Jeg har vært så uheldig å komme i en kjempe kjip situasjon, og jeg skulle veldig gjerne ønske at jeg hadde sluppet det. Mens jeg gikk gravid ble jeg sagt opp- noe jeg følte var kjempe urettferdig, og jeg ble lovet gull og grønne skoger. Så jeg tok meg en tur ned på det lokale NAVkontoret for å få litt råd å veiledning. Får å ha noe "inntekt" måtte jeg søke om dagpenger, helt okei, med tanke på at dette er en kortvarig løsning og jeg søker jobber! På vei ut overhørte jeg uheldigvis en samtale mellom noen personer, som sa - stakkars, nok en NAVER som vi må betale utgifter for!! Ehh... Hva f... Er problemet til visse personer?! Jeg er i en kjip situasjon i livet og jeg blir rett og slett møtt med stygge kommentarer, som om jeg er mindreverdig! Så om noen tror dette om meg, som de faktisk ikke kjenner, så kjenner jeg at jeg faktisk blir kjempe SINT. Man trenger FAKTISK ikke dra alle under en KAM! Dagens syte innlegg