Kjip situasjon!..

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
OBS!! Klage innlegg! Føler jeg må få det ut ellers så klikker det snart for meg!

Jeg har vært så uheldig å komme i en kjempe kjip situasjon, og jeg skulle veldig gjerne ønske at jeg hadde sluppet det. Mens jeg gikk gravid ble jeg sagt opp- noe jeg følte var kjempe urettferdig, og jeg ble lovet gull og grønne skoger. Så jeg tok meg en tur ned på det lokale NAVkontoret for å få litt råd å veiledning. Får å ha noe "inntekt" måtte jeg søke om dagpenger, helt okei, med tanke på at dette er en kortvarig løsning og jeg søker jobber! På vei ut overhørte jeg uheldigvis en samtale mellom noen personer, som sa - stakkars, nok en NAVER som vi må betale utgifter for!! Ehh... Hva f... Er problemet til visse personer?! Jeg er i en kjip situasjon i livet og jeg blir rett og slett møtt med stygge kommentarer, som om jeg er mindreverdig! Så om noen tror dette om meg, som de faktisk ikke kjenner, så kjenner jeg at jeg faktisk blir kjempe SINT. Man trenger FAKTISK ikke dra alle under en KAM! Dagens syte innlegg :p

sånn har det desverre blitt men grunnen er vel at alt for mange "utnytter" seg av systemet og de som virkelig trenger det blir da desverre dratt med:smiley-angry017

Joda, men man kan da faktisk la være å være spydig! Jeg er FAKTISK IKKE EN AV DE som er ute etter å UTNYTTE systemet, så jeg ble faktisk ganske lei meg, arbeidsledighet kan skje hvem som helst, men ingen fortjener å bli sett ned på. Brått en dag kan det være de som er i den båten som jeg er i nå.

Joda, men man kan da faktisk la være å være spydig! Jeg er FAKTISK IKKE EN AV DE som er ute etter å UTNYTTE systemet, så jeg ble faktisk ganske lei meg, arbeidsledighet kan skje hvem som helst, men ingen fortjener å bli sett ned på. Brått en dag kan det være de som er i den båten som jeg er i nå.

ja det er akuratt det jeg mener:wideyed: det er synd for dere som faktisk trenger det:woot:

Og det er faktisk ikke de som betaler utgiftene heller. Folk må slutte å tenke at alt kommer ut av egen lomme her :o
Du skulle gått bort og tatt dem der og da! Håper de havner i din situasjon en gang, og så forsvinner søknaden deres gang på gang så de aldri får pengene sine hehe. Karma :P

ja det er akuratt det jeg mener:wideyed: det er synd for dere som faktisk trenger det:woot:

jeg mente det ikke negativt assa:nailbiting: det å bli arbeidsledig er en helt forferdelig situasjon men jeg mener de som bare utnytter seg av det og ikke prøver å finne seg jobb:cat:

Og det er faktisk ikke de som betaler utgiftene heller. Folk må slutte å tenke at alt kommer ut av egen lomme her :eek:
Du skulle gått bort og tatt dem der og da! Håper de havner i din situasjon en gang, og så forsvinner søknaden deres gang på gang så de aldri får pengene sine hehe. Karma :p

helt enig det er trist at slike mennesker jobber i nav:bored:

Og det er faktisk ikke de som betaler utgiftene heller. Folk må slutte å tenke at alt kommer ut av egen lomme her :o
Du skulle gått bort og tatt dem der og da! Håper de havner i din situasjon en gang, og så forsvinner søknaden deres gang på gang så de aldri får pengene sine hehe. Karma :P

HAHA..:p i utgangspunktet skulle jeg ha gjort det ja. Men det stoppet lissom helt opp for meg, ble jo sjokka. Hadde ikke helt trodd at de som jobbet der holdt på sånn..

ja det er synd, men du får sende inn en klage. jeg er spent på hva slags svar du får. jeg mener de på nav har da ingen ting med hvem som går på trygd eller ikke

Neida, ble bare litt revet med☺️ og provosert, noen mennesker altså..

å det var godt å høre, jeg ble en smule nervøs her. for jeg mener jeg har stor respekt for at enkelte ganger i livet så kan man komme i ulike situasjoner slik at man må gå på trygd en periodeo_O

å det var godt å høre, jeg ble en smule nervøs her. for jeg mener jeg har stor respekt for at enkelte ganger i livet så kan man komme i ulike situasjoner slik at man må gå på trygd en periodeo_O

Skjønner noen skal alltid ødelegge for andre, litt dumt det. Føler det blir litt vanskeligere å forklare og snakke om det når de like vel har gjort seg opp en mening på hvordan jeg "tydeligvis" er. :-( men de kjenner meg ikke, og de som kjenner meg vet jo at jeg ikke er sånn. Nei, får finne meg en jobb så jeg slipper å " snylte" på de som faktisk gjør en jobb. Lurer på hvordan verden hadde sett ut hvis alle var like fæle som disse var. ?

Skjønner noen skal alltid ødelegge for andre, litt dumt det. Føler det blir litt vanskeligere å forklare og snakke om det når de like vel har gjort seg opp en mening på hvordan jeg "tydeligvis" er. :-( men de kjenner meg ikke, og de som kjenner meg vet jo at jeg ikke er sånn. Nei, får finne meg en jobb så jeg slipper å " snylte" på de som faktisk gjør en jobb. Lurer på hvordan verden hadde sett ut hvis alle var like fæle som disse var. ?

ikke veldig tollegang iallefall:angry3

Wow, skulle tro det var den ansattes personlige pengesekk det skulle betales fra! Jeg hadde garantert gått tilbake og informert om hvor skapet står!

Det burde du sende inn klage på, så kanskje de blir obs på hvordan de snakker.
Selv trenger jeg arbeidsavklaringspenger. Man velger ikke NAV om man kan la vær (med mindre man er helt korka i hue....)
Litt morsomt når noen enkeltpersoner prøver å hinte til at jeg liksom er en snylter. For jeg betaler skatt jeg også ;) Som igjen går til fellespotten. Det tenker de kanskje heller ikke på :p

Det burde du sende inn klage på, så kanskje de blir obs på hvordan de snakker.
Selv trenger jeg arbeidsavklaringspenger. Man velger ikke NAV om man kan la vær (med mindre man er helt korka i hue....)
Litt morsomt når noen enkeltpersoner prøver å hinte til at jeg liksom er en snylter. For jeg betaler skatt jeg også ;) Som igjen går til fellespotten. Det tenker de kanskje heller ikke på :p
Enig med deg! Som om vi synes det er så himla gøy å være avhengig av Nav! Å ikke få gjøre som vi vil, reise dit vi vil, fordi vi alltid skal være klar til å bli med på det Nav vil at vi skal bli med på. Og jeg betaler skatten min med glede!

Back
Topp