Husker alle spiste kanelboller på det forrige forumet mitt. Jeg var tålmodig og holdt meg langt unna
Åå, nå fikk jeg lyst på skillingsboller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker alle spiste kanelboller på det forrige forumet mitt. Jeg var tålmodig og holdt meg langt unna
hjelper ikke å fikle litt borti livmortappen da? søstra mi fortalte at det var det første de prøvde før hu ble satt igang i alle fall. . er jo en grunn for at vi ikke skal røre- nettopp fordi det kan utløse rier (om jeg har forstått rett..)
vet ikke om det er lurt å prøve selv meen..
Sexen i går ser ikkje ut til å funke...like gravid i dag jordmortime i mårra, hadde håpa å slippe den
Mannen jobbe til midnatt i dag så må vente til i mårra i så tilfelle Er litt skeptisk til å bli strippa...mistenke at det gjer så sykt vondtNy runde i høyet da? Du kan jo be jordmor strippe deg?
Mannen jobbe til midnatt i dag så må vente til i mårra i så tilfelle Er litt skeptisk til å bli strippa...mistenke at det gjer så sykt vondt
Hmm, får tenke på det er ikkje så begeistra for at nåken ska inn å justere der nedeEr vel individuelt og kommer an på hvor røff jordmor er, men jeg syns det var mest ubehagelig. Litt vondt bare. Er jo over på fem-ti sekunder.
Hmm, får tenke på det er ikkje så begeistra for at nåken ska inn å justere der nede
Men kor mykje er det jordmora må inn med? Eit par fingre eller heile handa?Hehe, er ikke det kuleste som fins, nei.
Men kor mykje er det jordmora må inn med? Eit par fingre eller heile handa?