Kjerringråd

hjelper ikke å fikle litt borti livmortappen da? søstra mi fortalte at det var det første de prøvde før hu ble satt igang i alle fall. . er jo en grunn for at vi ikke skal røre- nettopp fordi det kan utløse rier (om jeg har forstått rett..)
vet ikke om det er lurt å prøve selv meen.. :)

hjelper ikke å fikle litt borti livmortappen da? søstra mi fortalte at det var det første de prøvde før hu ble satt igang i alle fall. . er jo en grunn for at vi ikke skal røre- nettopp fordi det kan utløse rier (om jeg har forstått rett..)
vet ikke om det er lurt å prøve selv meen.. :)

Jeg har hørt at det kan føre til infeksjonssfare. Men ikke vet jeg. ;) Er kanskje best å la fagpersoner på området gjør det, tenker jeg. Skal på ul på onsdag neste uke, og da kommer jeg til å be jordmor om å strippe meg. ;)

Sexen i går ser ikkje ut til å funke...like gravid i dag :( jordmortime i mårra, hadde håpa å slippe den :P

Prøvde å stimulere brystvortene mine i går ;) det resulterte i en masse mensenmurringer i natt... Håper det var modning på høyr nivå!! :D

Mannen jobbe til midnatt i dag så må vente til i mårra i så tilfelle ;) Er litt skeptisk til å bli strippa...mistenke at det gjer så sykt vondt :o

Er vel individuelt og kommer an på hvor røff jordmor er, men jeg syns det var mest ubehagelig. Litt vondt bare. ;) Er jo over på fem-ti sekunder.

Er vel individuelt og kommer an på hvor røff jordmor er, men jeg syns det var mest ubehagelig. Litt vondt bare. ;) Er jo over på fem-ti sekunder.
Hmm, får tenke på det;) er ikkje så begeistra for at nåken ska inn å justere der nede :P

Back
Topp