Kjerringråd

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg starter like godt en tråd om hvordan en kan "kanskje" hjelpe til med å sette igang fødselen. ;) Jeg begynner på uke 38 imorgen, så babyen kan godt komme snart. ;)

Er det noen som har noen kjerringråd å tipse om?

De jeg vet om er:
Sex
Ananas
Fysisk aktivitet
Kanel?

Er dessverre ingen garanti, vil jeg påpeke. :P

Har hørt at kanel kan starte en fødsel men da må man spise mengder!! Men dessverre så er kanel også giftig i for store mengder :o så jeg ville holdt meg unna den for å si det sånn ;)

Du må også spise ekstreme mengder med ananas hvis det skal føre til fødsel.... :o

Sæden til mannen kan stimulere de hormonene som muligens kan utløse en fødsel (forskerne vet faktisk ikke akkurat hva som skjer når fødselen starter)

Jeg skulle prøve meg på å gå i trapper, men er for sliten for sånt nå gitt :S

Men har hørt at lakser olje skal gjøre susen, men jeg er skeptisk til sånt egentlig...

Har hørt at kanel kan starte en fødsel men da må man spise mengder!! Men dessverre så er kanel også giftig i for store mengder :o så jeg ville holdt meg unna den for å si det sånn ;)

Du må også spise ekstreme mengder med ananas hvis det skal føre til fødsel.... :o

Sæden til mannen kan stimulere de hormonene som muligens kan utløse en fødsel (forskerne vet faktisk ikke akkurat hva som skjer når fødselen starter)

Men har hørt at lakser olje skal gjøre susen, men jeg er skeptisk til sånt egentlig...
IKKE ta lakserolje! Det kan bli direkte farlig!!!

Om sæden til mannen skal ha noe effekt var det vel noen her inne som sa at han måtte gå 3!!!!!ganger...

Om sæden til mannen skal ha noe effekt var det vel noen her inne som sa at han måtte gå 3!!!!!ganger...

Haha! Ja, da skal han få for å ha klaget på meg for at jeg sjelden vil! "Jo, gubben, nå skal du få kjøre på tre ganger på rad, så kom ikke og klag mer!" :P Nå skal han få angre seg. :P

Ok. Jeg liker ikke kanel, så ville styrt unna uansett. :P

Nei, hadde ikke tenkt til å prøve det.. Tenker at jeg ihvertfall ikke skal putte i meg no som jeg ikke vet noe om!

Bedre å teste sex da hvis mannen klarer å komme 3 ganger på rad! Ha ha, skulle likt å sett det!! :p

var det ikke noe med at sex bare funker om man allerede er litt moden?
her blir det iallefall ikke mer sex før evt nærmere termin når han får komme ut i frykt for at det stemmer :p

Jeg hørte med jordmor, og hun sa at det samme som finnes i det de gir når gravide blir satt igang, finnes også i sæd. Men man trenger en del :-) :-)

Stimulere brystvortene skal i teorien hjelpe... Da er det viktig å stimulere hele areola med press og trykk osv.. Det kan trigge hormoner som kan sette i gang fødselen.

Jeg starter like godt en tråd om hvordan en kan "kanskje" hjelpe til med å sette igang fødselen. ;) Jeg begynner på uke 38 imorgen, så babyen kan godt komme snart. ;)

Er det noen som har noen kjerringråd å tipse om?

De jeg vet om er:
Sex
Ananas
Fysisk aktivitet
Kanel?

Er dessverre ingen garanti, vil jeg påpeke. :p
Sex hjelper kun om kroppen er klar.
Ananas må inntas i stooore mengder.
Kanel må inntas i stooore mengder, men giftig.
Gå i trapper... Flyr opp og ned hver dag hjemme jeg.. Må nok være klar/moden for det også.

Det eneste som virker er vel at babyen er klar. Da sendes det ut noen stoffer/signaler til kroppen som starter fødsel. Har det noe med lungene å gjøre tro... Når de er modne...

Stimulere brystvortene skal i teorien hjelpe... Da er det viktig å stimulere hele areola med press og trykk osv.. Det kan trigge hormoner som kan sette i gang fødselen.
Men, som oftest fører det bare til masrier, og er derfor bare plagsomt for den som vil føde! ;-)

Men, som oftest fører det bare til masrier, og er derfor bare plagsomt for den som vil føde! ;-)
Hm... JM sa at å stimulere brystvortene var en av de få tinga som faktisk kunne få litt fortgang på ting! Forskerne vet ikke hva som trigger fødsel, det er nok bebis som bestemmer ;)

Her jeg er fra er å spise komble/potetball/raspeball e myte som skal sette i gang.
Støvsuge og vaske vindu.
Spise chilli, sterk mat
Bli strippet av jordmor

Å stimulere brystvorter tror jeg kan ha noe for seg... Når jeg trengte sterkere rier før pressriene sa jordmor til meg sist at mannen måtte ta seg av brystvortene ;)

Jeg vet ikke helt med disse kjerrigrådene. Har i utgangspunktet tenkt at dette er noe bebis styrer, men det er fortsatt både artig og fristende å prøve litt forskjellig :-P Hadde som sagt ikke helt trua, men hadde sex natt til i går og når jeg våknet i går var magen mindre/sunket og i løpet av dagen gikk slimproppen.. Hmm.. Ikke vet jeg, men jeg er villig til å gi den teorien flere sjanser ;-)

Her frister ingen av nevnte ting, heller ikke sex. Har null sexlyst. Mannen er fortvila, men tålmodig.

Husker alle spiste kanelboller på det forrige forumet mitt. Jeg var tålmodig og holdt meg langt unna :P

Back
Topp