Kjerringråd

Han hadde aldri klart å holde seg om han så at jeg satt og sippa, så sånne ting må sees på når han er ute av huset. :p
Vurderte å se fødeavdelingen i dag, helt til jeg kom på at han var hjemme. :p


BVforum via HTC
Haha:) Jeg driver å glemmer fødeavdelingen;) Tror du må minne meg på det om dagene;) Ofte sover jeg jo til 11, og da går jeg glipp av det likevel.. Men de siste par dagene har jeg vært uthvilt kl 8, også glemmer jeg likevel av hele greia:p

Fruen har endelig lært at det bare blir værre hvis ho kommenterer, og at sippinga tar seg veldig opp hvis ho prøver å trøste :p Ho har faktisk blitt så flink at ho skrur av lyden på tvn hvis det er fæle nyheter eller noe sånt, for å hindre sipping :)
Hadde han skrudd av her hadde han fått en kilevink..! Ikke at jeg liker å gråte, men jeg gråter jo bare fordi jeg blir så engasjert, og hvis jeg er engasjert vil jeg ikke bli avbrutt:p
 
Haha, det skal ikke være lett for våre kjære heller :p
 
Haha, det skal ikke være lett for våre kjære heller :p
Nei, men det er utrolig hvor snill og god vi er tilbake likevel;) For det kan jo ikke være sånn at mannen min er lett å ha med å gjøre, og at det er jeg som er den vanskelige i forholdet.... eller?;)
 
Nei, men det er utrolig hvor snill og god vi er tilbake likevel;) For det kan jo ikke være sånn at mannen min er lett å ha med å gjøre, og at det er jeg som er den vanskelige i forholdet.... eller?;)

Hahaha, nei du sier noe der :p
 
Back
Topp