Tja skjedd og skjedd...Hele natt hadde jeg regelmessige rier, de gikk sagte men sikkert fra intervall på 15 min til 8 min helt til det stoppet opp i ca en times tid kl 06.30. For så å holde det gående i hele dag, regelmessig i lange perioder så uregelmessig og varierende styrke....For ca to timer siden avtok det og jeg bestemte meg for å legge meg tidlig, rimelig deppa for å si det mildt....Nå har jeg stått oppigjen fordi jeg vekkes av rier ca hvert 15. min. De har tatt seg opp i styrke, nok til å holde meg våken, men ikke nok til at det blir fødsel tror jeg. Og 15.min er leeeeenge mellom hvert tak. Skal ta tiden hvis det kommer litt hyppigere...Men nedpresset er voldsomt under riene. Men de tar aller mest ved skambeinet og i lysken og det er litt uvant. Jeg kjenner det i ryggen også, men ikke like mye som de andre dagene eller sist gang. Så ikke vet jeg...Nå har jeg vært helt sikker på at noe er på gang tre ganger de siste fem dagene, så nå har jeg bare gitt opp å tro noe som helst...
Hvordan går det med deg? Noen tegn i tiden?
Hvordan går det med deg? Noen tegn i tiden?