Kjerringråd som funker!!

Alt de skriver om både kapslene og teen er jo bare positive ting, men det står alltid at det kun bør brukes under medisinsk oppsyn og da blir jeg så skeptisk. Har en boks som stårbog brenner i skapet, men tør ikke åpne den :P Tar du bringebærblad kapsler/te PuseBebi? :)

Alt de skriver om både kapslene og teen er jo bare positive ting, men det står alltid at det kun bør brukes under medisinsk oppsyn og da blir jeg så skeptisk. Har en boks som stårbog brenner i skapet, men tør ikke åpne den :P Tar du bringebærblad kapsler/te PuseBebi? :)
Nei, men jeg bruker Mariatistel kapsler mot gallesteinsanfall. Det finnes det heller ingen forskning på, men alternativet er uaktuelt. Hadde ikke overlevd svangerskapet uten tror jeg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Det med sex fungerte i alle fall ikke her. Hver dag på overtid med minsten men INGEN effekt! Ikke stripping heller så tror på at kroppen kommer i gang når den er klar. Det du må gjøre er å slappe av og lade kroppen så den er klar for påkjenningen!

Åssen klarer dere nippelstimulering?? Mine er så ømme og vonde at eg klarer ikkje å tuche dem nesten :oops:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Åssen klarer dere nippelstimulering?? Mine er så ømme og vonde at eg klarer ikkje å tuche dem nesten :oops:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
Ja det lurer jeg litt på også jeg prøvde meg i ren desperasjon i natt når det dabbet av IGJEN, men meget ubehagelig må jeg si. Men må det være behagelig for å funke? Eller utløses de riktige hormonene uansett?

Ja det lurer jeg litt på også jeg prøvde meg i ren desperasjon i natt når det dabbet av IGJEN, men meget ubehagelig må jeg si. Men må det være behagelig for å funke? Eller utløses de riktige hormonene uansett?

Jeg er også øm på brystene, men jeg har da gjort det fordi :P Det må ikke være godt for at det skal funke. Rull niplene mellom to eller tre fingre og unngå og ta så mye på område i rundt brystvortene da dette område blir fort sårt.. Det har fungert veldig bra på meg :)

❤Termin 15 juli❤

Jeg ser jo på tickeren at det er mange her som har termin "seinere" slik som meg, med både 10 juli og 20 juli og 14 juli og alt :-) Er nok ikke vitsi med nippelstimulering hvis ikke underlivet er fødselsmodent.
Derfor er jo sengekos tingen nå :-)

Nippelstimulering skal fungere som rakkern om kroppen er dønn moden, men trenger det siste "dyttet". Jeg er ikke moden enda...så venter litt med å plage de såre brystvortene mine :-)

Jeg prøver ikke dette i gang fødsel for jeg VET hun ikke kommer før hun er ferdig og jeg er helt moden :) Men jeg prøver og hjelpe til litt med modningen :) Jeg har gått ifra og ha null modning til og kjenne modning hver dag veldig ofte. Alt som hjelper på er jo bra :)

♡Termin 15 juli♡

Må har jeg hatt rier siden fredag kveld! Nå er jeg lei! Nå kan han komme! Forrige gang var han ute dagen etter det startet som det her, for øvrig 5 dager før termin så jeg skal ærlig innrømme at jeg satser beinhardt på at jeg ikke går til termin denne gangen heller og at han er klar og jeg er moden og han kommer hvert øyeblikk!

Men nå har det roet seg veldig etter at jeg bare sovnet, av rein utmattelse tror jeg, for noen timer siden etter harde rier med ca 6 min mellomrom i en time! Så sykt frustrerende!!!! Men tenker kanskje jeg skal ta en tur ned på føden (jeg ringte dem og de sa jeg godt kunne komme en tur i kveld) etterhver, kanskje ikke i kveld men hvis det ikke har gitt seg til i morra. For som du sier så er det jo ikke noe vits å bry seg med dette hvis det bare er lureri. Men sånn datomessig har jeg trua på at han kommer innen en uke :-)

Må har jeg hatt rier siden fredag kveld! Nå er jeg lei! Nå kan han komme! Forrige gang var han ute dagen etter det startet som det her, for øvrig 5 dager før termin så jeg skal ærlig innrømme at jeg satser beinhardt på at jeg ikke går til termin denne gangen heller og at han er klar og jeg er moden og han kommer hvert øyeblikk!

Men nå har det roet seg veldig etter at jeg bare sovnet, av rein utmattelse tror jeg, for noen timer siden etter harde rier med ca 6 min mellomrom i en time! Så sykt frustrerende!!!! Men tenker kanskje jeg skal ta en tur ned på føden (jeg ringte dem og de sa jeg godt kunne komme en tur i kveld) etterhver, kanskje ikke i kveld men hvis det ikke har gitt seg til i morra. For som du sier så er det jo ikke noe vits å bry seg med dette hvis det bare er lureri. Men sånn datomessig har jeg trua på at han kommer innen en uke :-)
Uff, så kjedelig! :confused: Kanskje du skulle vært inne til en sjekk? :) For og se om det er noe som skjer der nede? Jeg tror nok han kommer snart jeg når du har hatt rier siden fredag med så kort mellomrom :) Når har du termin forresten? Masse lykke til! :D

♡Termin 15 juli♡

Dagen føre deg :-) Men nå har det jo bare gitt seg helt så nå går jeg på pizza restaurant!!

Dagen føre deg :-) Men nå har det jo bare gitt seg helt så nå går jeg på pizza restaurant!!
He, he ;) Gjør det du og spis pizza og kos deg med god samvittighet! ;) Føde pizza er det vel noe som heter, men det har de vel kanskje ikke :P Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg i natt, da er det fullmåne ;)

♡Termin 15 juli♡

Jeg spiste en hel posjosnspizza! Jeg er vanligvis veldig småspist, er ikke mer enn 156 cm høy, og enda mer når jeg er gravid for da er det jo ikke plass til så mye, så det gjør jeg bare aldri! Også spiste jeg en bananasplitt og drakk en halvvliter iste og en halvliter cola....Så får jeg vondt i magen i natt tror jeg ikke det har noe med fødsel å gjøre :-) :-) Kjenner at kroppen er helt avslappet og ikke jobber i det hele tatt slik den har gjort. Men jeg er sliten, så jeg tenker at den kanskje tar en pause for å lade opp, så er jeg heldig starter det opp igjen i natt eller morra, hvis ikke går det noen dager til. Det er helt fint. Men går det en uke, to uker eller tre uker da kommer jeg til å legge meg ned å grine!

Jeg spiste en hel posjosnspizza! Jeg er vanligvis veldig småspist, er ikke mer enn 156 cm høy, og enda mer når jeg er gravid for da er det jo ikke plass til så mye, så det gjør jeg bare aldri! Også spiste jeg en bananasplitt og drakk en halvvliter iste og en halvliter cola....Så får jeg vondt i magen i natt tror jeg ikke det har noe med fødsel å gjøre :-) :-) Kjenner at kroppen er helt avslappet og ikke jobber i det hele tatt slik den har gjort. Men jeg er sliten, så jeg tenker at den kanskje tar en pause for å lade opp, så er jeg heldig starter det opp igjen i natt eller morra, hvis ikke går det noen dager til. Det er helt fint. Men går det en uke, to uker eller tre uker da kommer jeg til å legge meg ned å grine!
Bra du har kost deg :D Godt og få tid til litt kos også før den store dagen! ;) Blir vel ikke så mye tid til slik med det første da :) Kanskje magen din har sunket siden du fikk plass til mer mat enn vanlig? :P Vi får satse på at kroppen din lader opp til fødsel i kveld nå som du er god og mett og at du får sove godt i natt :D Også setter det i gang i mårra ;) Er dette barn nr.2? :) Jeg håper vi begge har født innen en uke! :) Du må holde meg oppdatert ;)

❤Termin 15 juli❤

Bra du har kost deg :D Godt og få tid til litt kos også før den store dagen! ;) Blir vel ikke så mye tid til slik med det første da :) Kanskje magen din har sunket siden du fikk plass til mer mat enn vanlig? :p Vi får satse på at kroppen din lader opp til fødsel i kveld nå som du er god og mett og at du får sove godt i natt :D Også setter det i gang i mårra ;) Er dette barn nr.2? :) Jeg håper vi begge har født innen en uke! :) Du må holde meg oppdatert ;)

❤Termin 15 juli❤
Ja la oss gå for fødsel innen neste uke er omme :-) :-) Det hadde vært deilig :-) Ja det er nr to for oss. Første din eller har du fra før? Og jeg mener å huske vi ikke frekventerte ofte på restaurant de første uke etter fødselen så er fint å nyt det som blir litt vanskelig/slitsom etter fødselen nå isteden :-)

Ja la oss gå for fødsel innen neste uke er omme :-) :-) Det hadde vært deilig :-) Ja det er nr to for oss. Første din eller har du fra før? Og jeg mener å huske vi ikke frekventerte ofte på restaurant de første uke etter fødselen så er fint å nyt det som blir litt vanskelig/slitsom etter fødselen nå isteden :-)
Ja, jeg er fullstendig enig med deg :) Vi får nyte ventetiden ;) Her i hus blir det nok ikke tid til så mye restaurant besøk og kjærestetid på en stund etter fødselen. Men godt og kose seg litt nå :) Jeg har kost meg i kveld da ;) Dette er vår tredje og siste (tror jeg!) ;):p

♡Termin 15 juli♡

Ikke noe mer som er skjedd hos deg Minimis? :-)

♡Termin 15 juli♡

Ikke noe mer som er skjedd hos deg Minimis? :)

♡Termin 15 juli♡
Uff jeg blir så oppgitt! Var helt stille fra søndag ettermiddag til mandag ettermiddag, men da hadde jeg to runder hvor det haglet med rier i litt over en time så bare gav det seg begge gangen! Jeg blir så frustrert!! Når det dabbet av andre gangen gikk jeg meg en lang tur i ganske så høyt tempo og det hjalp ikke noen ting....I natt, ingenting...Kanskje det ikke er rier, men noe helt annet? Jeg aner ikke lenger jeg, men tror dette kommer til å ta litt tid. Nesten i det jeg tenker at nå drar vi til føden for en sjekk så slutter det :-( Noe mer modning på deg??

Blir def vår siste, selv om vi i utgangspunktet ville ha en til. Men to harde svangerskap har fått oss på andre tanker, så nå gleder vi oss bare til dette er over også aldri mer....Selv om formen endelig tok seg opp for et par uker siden og jeg egentlig er i fin form nå, er vi begge slitne etter 7 mnd med spying og en herlig ettåring med alt det krever :-)

Uff jeg blir så oppgitt! Var helt stille fra søndag ettermiddag til mandag ettermiddag, men da hadde jeg to runder hvor det haglet med rier i litt over en time så bare gav det seg begge gangen! Jeg blir så frustrert!! Når det dabbet av andre gangen gikk jeg meg en lang tur i ganske så høyt tempo og det hjalp ikke noen ting....I natt, ingenting...Kanskje det ikke er rier, men noe helt annet? Jeg aner ikke lenger jeg, men tror dette kommer til å ta litt tid. Nesten i det jeg tenker at nå drar vi til føden for en sjekk så slutter det :-( Noe mer modning på deg??

Blir def vår siste, selv om vi i utgangspunktet ville ha en til. Men to harde svangerskap har fått oss på andre tanker, så nå gleder vi oss bare til dette er over også aldri mer....Selv om formen endelig tok seg opp for et par uker siden og jeg egentlig er i fin form nå, er vi begge slitne etter 7 mnd med spying og en herlig ettåring med alt det krever :-)
Uff, jeg synes virkelig synd på deg nå :( Det må være forferdelig frustrerende og fælt og gå slik! Først oppkast i 7 mnd for så og bare bli lurt av plagsomme rier.. Jeg sender deg MASSE fødestøv og håper virkelig det hjelper! Jeg kjenner veldig lite.. :( Bare svaaaake murringer noen få ganger om dagen. Ser etter tegn på om noe har endret seg kroppslig, men ingen ting. Ikke slim eller noe.. Håper så inderlig hun er her innen neste uke! Og da håper jeg du er ferdig så du slipper og gå sånn mer! Jeg skal ikke klage, det er andre som har det mye værre enn meg. Jeg har bekkenløsning og er sliten og lei, men det holder jeg ut til neste uke! :) håper virkelig du får føde snart!

❤Termin 15 juli❤

Ja, Minimis, er det skjedd noe mer hos deg? ;)

♡Termin 15 juli♡

Back
Topp