Sandra1987
Glad i forumet
Noen! Hver så snill! Om ikke annet noe som hjelper på modning! Jeg blir gaaaaaal!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar bringebærblad kapsler/ te og en t skje kanel hver dag. Prøver alt jeg kan med å lure gubben med på senge vals men det nøtternte!Jeg er ferdig med uke 37 i mårra Jeg vet hun ikke kommer før hun er klar, bare jeg som er veldig sliten og utolmodig.. Jeg får prøve sex og nippelstimuli og få orgasme samtidig He, he.. Så kanskje jeg kjenner litt til denne modningen. Vil ikke at hun skal komme før hun er ferdig Vil vel heller bare få litt fart på modningen
♡Termin 15 juli♡
Denne kanelen, hvordan får du den ned?Jeg tar bringebærblad kapsler/ te og en t skje kanel hver dag. Prøver alt jeg kan med å lure gubben med på senge vals men det nøtternte!
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Blander den med vann til grøt og hiver innpå med melk! Æsj!Denne kanelen, hvordan får du den ned?
Hva fant du ut?Jeg har prøvd bringebærkapsler med nr.1 og hun kom i uke 39. Nr.2 kom i uke 38 og da bruke jeg ikke noe. Jeg har lest litt om de kapslene og funnet ut ting jeg ikke visste om de den gangen. Hadde jeg det hadde jeg nok ikke tatt de. Redd jeg skal gjøre noe son kan skade den lille. Det er jo så stor forskjell på barn ig hva de tåler.
♡Termin 15 juli♡
Å nei, da husker jeg sikkert feil.Jeg tror ikke de har det PuseBebi. Ikke så mye at de vet hvor farlig det kan være hvert fall. For mor er det jo ikke noe farlig, men vet ikke helt hvordan det kan påvirke barnet over lengre tid.
♡Termin 15 juli♡
Ikke noe å si på innsatsen her inne i hvertfallEtter gårsdagens nippeldtimulering, bringebærbladte, rømmegrøt med kanel får vi se om sex er tingen
Venter ei tulle 4. Juli 2013