Kjerringråd som funker!!

Sex og nippelstimulering:)

termin 21.07.2013

såså ;-) Du er bare i uke 36 :-) Hehe...
Er bare 36+3 selv, og tenker at HVIS jeg føder nå så er det dumt om hun får gulsott/ikke greier å ta pupp osv osv

MEN (for å svare på spørsmålet) i uke 38 (når baby er skikkelig klar) kan en begynne med nesten daglig sex.Sperm inneholder prostaglandin( det samme stoffet som er i en modningspille) og du får en real modningskur! -Og hvis du får orgasme i tillegg er det bra, for da får du post-sex kynnere som hjelper på oppstart av rier :-)

forresten...bare til å ha daglig sex nå også:-) Hehe...Men halve..nei vent...HELE poenget er at han skal komme inni deg og at du lar middelet "virke" litt der inne. (som om dere skulle lage barn)

Det funker!!
-Og nippelstimulering :-)

Men om kroppen ikke er klar, og den ikke er moden så hjelper det ikke...

termin 21.07.2013

Jeg er ferdig med uke 37 i mårra :) Jeg vet hun ikke kommer før hun er klar, bare jeg som er veldig sliten og utolmodig.. Jeg får prøve sex og nippelstimuli og få orgasme samtidig ;) He, he.. Så kanskje jeg kjenner litt til denne modningen. Vil ikke at hun skal komme før hun er ferdig :) Vil vel heller bare få litt fart på modningen :)

♡Termin 15 juli♡

Sex vil ikke starte noe før kroppen er klar uansett fikk jeg høre, så jeg skulle ikke være redd for litt sengekos så lenge jeg følte for det :) Men er du klar for fødsel har jeg også hørt at sex er det eneste som "hjelper" ;)

Hehehe det er helt lov å være utålmodig nå. Jeg er 37+1 i dag og skulle han komme nå så regnes han ikke lenger som prematur, svangerskapet vil regnes som fullgått og babyen er helt ferdig nå. Selv om noen er litt små er de aller fleste i uke 37 innenfor det som regnes som normal fødselsvekt :-) Hvis man planlegger hjemmefødsel får man for eksempel lov til å føde hjemme i denne uken fordi det ikke lenger er økt risiko for komplikasjoner.

Men ja sex er vel det eneste som man vet skal fungere. Det er også noen som driver med akupressur, altså presse på ulike punkter, både for modning og igangsetting. Det er vist mange punkter på føttene og tærne. Så har du en fysioterapeut i vennekretsen/familien så kan du jo be om en aldri så liten fotmassasje? Eller mannen kan prøve seg, er jo digg uansett om det funker eller ikke det da :-) Jeg går til modningsakupunktur, men aner ikke om det virker....

Koffein skal vist også kunne hjelpe litt, men vet ikke helt hvor bra det er da....

Jeg tenker litt sånn at det er ikke noe farlig å prøve og "sette" fart i ting nå for det skal godt gjøres å sette i gang noe som ikke er klart uansett...Men pass på å ikke gjøre noe som gjør deg sliten tenker jeg. Jeg ville def styrt unna trappegåing og husarbeid og den slags :-)

Jeg er ferdig med uke 37 i mårra :) Jeg vet hun ikke kommer før hun er klar, bare jeg som er veldig sliten og utolmodig.. Jeg får prøve sex og nippelstimuli og få orgasme samtidig ;) He, he.. Så kanskje jeg kjenner litt til denne modningen. Vil ikke at hun skal komme før hun er ferdig :) Vil vel heller bare få litt fart på modningen :)

♡Termin 15 juli♡
Jeg tar bringebærblad kapsler/ te og en t skje kanel hver dag. Prøver alt jeg kan med å lure gubben med på senge vals men det nøtternte!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg tar bringebærblad kapsler/ te og en t skje kanel hver dag. Prøver alt jeg kan med å lure gubben med på senge vals men det nøtternte!

Denne kanelen, hvordan får du den ned?

Denne kanelen, hvordan får du den ned?
Blander den med vann til grøt og hiver innpå med melk! Æsj!

Nå har jeg laget med rømmegrøt;)

Jeg har prøvd bringebærkapsler med nr.1 og hun kom i uke 39. Nr.2 kom i uke 38 og da bruke jeg ikke noe. Jeg har lest litt om de kapslene og funnet ut ting jeg ikke visste om de den gangen. Hadde jeg det hadde jeg nok ikke tatt de. Redd jeg skal gjøre noe son kan skade den lille. Det er jo så stor forskjell på barn ig hva de tåler.

♡Termin 15 juli♡

Jeg har prøvd bringebærkapsler med nr.1 og hun kom i uke 39. Nr.2 kom i uke 38 og da bruke jeg ikke noe. Jeg har lest litt om de kapslene og funnet ut ting jeg ikke visste om de den gangen. Hadde jeg det hadde jeg nok ikke tatt de. Redd jeg skal gjøre noe son kan skade den lille. Det er jo så stor forskjell på barn ig hva de tåler.

♡Termin 15 juli♡
Hva fant du ut?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg husker ikke hva den artikkelen heter ellers så skulle jeg linket til den, men det sto bla at det ikke var forsket på og at gravide ikke burde spise urtemedisin osv. Men nå leste jeg nylig på jordmorsiri.no at hun anbefaler de da.. :confused: Jeg blir veldig forvirret egentlig av det hele :p

♡Termin 15 juli♡

Jeg har også hørt at man skal være forsiktig med urter i svangerskapet fordi man ikke vet effekten av de som ikke er forsket på. Akkurat bringebærblad har de forsket på tror jeg...

Termin 17. juli ❤

Jeg tror ikke de har det PuseBebi. Ikke så mye at de vet hvor farlig det kan være hvert fall. For mor er det jo ikke noe farlig, men vet ikke helt hvordan det kan påvirke barnet over lengre tid.

♡Termin 15 juli♡

Jeg tror ikke de har det PuseBebi. Ikke så mye at de vet hvor farlig det kan være hvert fall. For mor er det jo ikke noe farlig, men vet ikke helt hvordan det kan påvirke barnet over lengre tid.

♡Termin 15 juli♡
Å nei, da husker jeg sikkert feil. :)

Termin 17. juli ❤

Etter gårsdagens nippeldtimulering, bringebærbladte, rømmegrøt med kanel får vi se om sex er tingen;)

Etter gårsdagens nippeldtimulering, bringebærbladte, rømmegrøt med kanel får vi se om sex er tingen;)

Ikke noe å si på innsatsen her inne i hvertfall ;)

Termin 17. juli ❤

Back
Topp