Kjerringråd for å få igang fødsel?

Med førstemann hadde vi sex ca 12 timer før hun ble født ( uke 37) og denne gangen vasket jeg alle gulv og trappa dagen før jeg fødte (36+1).

Hadde overhodet ingen planer om å sette igang fødselen, og det er kanskje helt tilfeldig :)

Sex-check. Vasking-morgendagens plan. Tror egentlig ikke hun vil ut enda uansett hva jeg gjør... :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kommer ikke til å prøve noen kjerringråd denne gangen, hjalp ikke sist. Men har troen på sex og brystvortestimulering så kommer til å prøve det. Må bare vente til helgen er over, da har jeg tid til å føde :)

Detaljer! Sorry;-)

Det hjelper ikke ha sex hvis ikke mannen sæder inne i livmorhalsen. det er sæden som inneholder samme hormon som de bruker til og modne livmorhalsen. Ligge stille i 5 min med bena opp etter sex kan fungere hvis man er desperat. Gjort første detalj ovenfor;-) 1 dag etter har jeg modningstegn. idag har jeg blodig slim og mensmurringer. Blir spennende og se om det virker. Går også på bringebærkapsler. :-P har termin neste fredag så håper han kommer før;-D

Har prøvd sex, kanel, hvitløk, ananas, lakris, trappegåing, gå tur i rask gange, vasking/flytting, brystvortestimulering... Ingen tegn til at noe skal skje. Hadde masse kynnere og murringer før jul, men ingen tegn til noe som helst lengre, bortsett fra nedpress. Lite kynnere.

Er 38 uker på vei idag.

Last edited:
Back
Topp