Kjerringråd for å få igang fødsel?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Syns kanskje vi trenger en tråd om dette? Hva evt personlige erfaringer er osv. Jeg er førstegangs og kjempelei, så et par ufarlige tips tar jeg imot med stor takk ;)
 
Fysisk aktivitet, type gå tur og vaske hus, og SEX er vell de mest kjente :)

Prøvde begge i går, og tar en ny runde med prøving i dag! :D
 
Har hørt mye forskjellig, men personlig tror jeg ikke på kjerringråd.. Hadde det funket hadde vel ingen gått på overtid? :p
Sex, fysisk aktivitet, gå i trapper, husvask, spise kanel, sitronvann, stimulere bryster osv er noe jeg har hørt :)
 
Et sted sto det om at fødselen helst startet når man var avslappet (og dermed ofte på natten) - så... Kanskje man får vaske trappene (sjanseløst for meg), spise pizzaen, ha sex (den stillingen skjeeeer bare ikke :p ) og deretter slappe av og sove? Også plopper alle babyene ut???? :p
 
Jeg prøvde en hyggestund i går men det funket dårlig, kanskje jeg må prøve på akkurat rikshospitalet sin. Har og ryddet og vasket i hele huset i dag men ikke no action:(
 
Det hva har jeg hørt om:
Å spise dadler, kanel,
Drikke bringebær te ( te av blader , ikke av selve frukt)
Ha sex
Vaske
Gå i trappa
Massene brystvorter
Ha laaaang varm dusj
 
Har prøvd sexstillingen, om ikkje anna so var det gøy då ;) men må nok gjenta det for å få nok proglastin til å sette igang ting :p såg ut som om slimproppen gjekk igjen morgonen etterpå, alt det som var på papiret kan umulig tilhøre mannen!
 
Fysisk aktivitet, type gå tur og vaske hus, og SEX er vell de mest kjente :)

Prøvde begge i går, og tar en ny runde med prøving i dag! :D
Prøvde alt det der med nr 1, har mista trua. Hjalp ikke det minste, gikk 15 dager over tida. Det må dynamitt til her i gården!
 
Om ingenting annet er den sexstilingen underholdende som høygravid, snakk om å føle seg som et freakshow :p Men fikk sammentrekninger etterpå da, så kanskje det har en viss effekt. Prøver igjen i dag! Utålmodig.no!
 
Min førstemann kom dagen etter vi hadde gått opp den bratteste bakken i området (tror den kan sammenlignes med en hoppbakke)..og så testa vi sex-stillingen på kvelden. Gikk med murringer hele neste dag,og så gikk vannet på kvelden.. jordmora mi sa sex fungerer,men bare dersom man er moden!
 
Med førstemann så flyttet jeg på tunge esker og vasket leiligheten, det funket ikke. Nå har jeg stresset med å få ting klart til jul og unge. Det eneste jeg har klart å pådra meg er mer vondt. Så tror ikke de kjerringrådene funker. Ungene kommer desverre nett når de vil:mad:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er visst ingenting som funker med mindre du allerede har begynt å modnes. Det eneste som kan "dokumenteres" å ha en effekt er sperm.
 
Det er visst ingenting som funker med mindre du allerede har begynt å modnes. Det eneste som kan "dokumenteres" å ha en effekt er sperm.

Men jeg tenker at det er viktig å ha muligheten til å prøve ufarlige metoder når man er lei ;)
 
Jeg satser mer på å få i meg nok mat og nok hvile så jeg har krefter og orker å gå igjennom en fødsel:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Back
Topp