Kjente spira

hestehviskeren

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Dette var helt wired. Lå og så på noe og så plutselig var det noe som "kilte" meg i støt i et par sekunder. DER nede, inni meg! Dette er en dag hvor livmoren vokser veldig, så var så bevist på den, men plutselig var det ikke kun smerter, bare noe veldig godt, midt i, inne i. <3

Jeg har også kjent den kile følelsen. At det er noe inni der som beveger seg liksom. Å det var en ny følelse enn livmor strekk og tarm bevegelser :) Veldig godt... Var vel rundt 13/14 uker når jeg kjente det med første mann... men er bare 8+1 I dag :P

Jeg føler å slikt innimellom :) ja det er tidlig men dette er tredje mann å det kiler så lett å herlig :) er ikke vanlig å føle slikt der nede :p
jeg er 9+6 kjente første gang i helga :) kjente hele meg ble fullt med en god ro :) selv om andre kansje mener det er fortidlig :)

Jeg føler å slikt innimellom :) ja det er tidlig men dette er tredje mann å det kiler så lett å herlig :) er ikke vanlig å føle slikt der nede :p
jeg er 9+6 kjente første gang i helga :) kjente hele meg ble fullt med en god ro :) selv om andre kansje mener det er fortidlig :)
Folk kan si hva de vil ;)
Man føler det man føler :D
Lykkerus å kjenne på spira ;)

Å, gleder meg sånn til jeg kan kjenne noe. Prøver å kjenne etter av og til, men vet jo ikke åssen det skal kjennes ut engang :P

Å, gleder meg sånn til jeg kan kjenne noe. Prøver å kjenne etter av og til, men vet jo ikke åssen det skal kjennes ut engang :P

Det vet du når det skjer. :)
Har vært gravid før og kanskje lettere å vite hvordan det kjennes ut pga det. Er jo mye annet som skjer i magen hele tiden.

Back
Topp