is
Blir kjent med forumet
Nope jeg hadde ikke noe kortere fødsel av den grunn og til tross for maaaange timer med rier åpnet jeg meg aldri mer enn til 4 cm Uten dryppså tviler på at det har noen sammenheng
![]()
Åh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope jeg hadde ikke noe kortere fødsel av den grunn og til tross for maaaange timer med rier åpnet jeg meg aldri mer enn til 4 cm Uten dryppså tviler på at det har noen sammenheng
![]()
Sniker fra juli ;-) Kan man spørre om dette på vanlig jordmorkontroll? Skal på kontroll på onsdag og er i uke 37 nå, kjenner selv mye kynnere (ble sykmeldt for det), og har den siste tiden i tillegg opplevd "menssmerter" i magen et par ganger samt ofte verk i ryggen. Kunne virkelig tenkt meg å blitt sjekket av jm hvis dette er noe de praktiserer om man spørJordmor sjekket meg i dag for jeg har hatt mye vonde kynnere de siste dagene. Jeg er 2 cm åpen, veldig moden og hun kjente hodet! Spennende!! Har litt brunlig utflod nå da, håper det er normalt.. Men så sa hun at flergangsfødende kan gå slik flere dager/uker.. Da ble jeg litt motløs :-/
Sniker fra juli ;-) Kan man spørre om dette på vanlig jordmorkontroll? Skal på kontroll på onsdag og er i uke 37 nå, kjenner selv mye kynnere (ble sykmeldt for det), og har den siste tiden i tillegg opplevd "menssmerter" i magen et par ganger samt ofte verk i ryggen. Kunne virkelig tenkt meg å blitt sjekket av jm hvis dette er noe de praktiserer om man spørSå derfor lurer jeg, ble du sjekket for dette på ordinær kontroll fordi du spurte?
Ok, takk for svarJeg var en tur på føden i helgen og legen sjekka og strippa tross bare 38,3 men det er pga svangerskapsdiabetes og hadde ekstreme smerter i bekkenet den dagen.. Og mye smerter generelt.. Hun sa jeg måtte få kommunejordmor til å sjekke og evt tøye på neste kontroll![]()