Kjente du at egget festet seg?

*sniker fra desember gruppa*
Jeg kjente et intenst strikk som varte ca 20 sekund, 6 dpo.
Tenkte at det kanskje var det men avreise det siden jeg hadde lest andre si det var umulig og skjenne...
Men spira satt den[emoji7] og ei annen i desember gruppa som også hadde kjent det samme, så nå trur jeg det var egget som festet seg[emoji4][emoji4]

Var 6 dpo og kjende stikkninger på høyre side i livmor området. Varte ikkje lenge men kjende 2 ganger den dager innen 2 timer.
Svak strek på testen 7 dpo og 1-2 på digital 8 dpo.

Jeg hadde en skarp stikking nedentil 2 DPO som varte i noen sekunder og som var så tydelig at jeg hadde lagt merke til det om jeg var prøver eller ikke. Det er kanskje litt tidlig men om jeg merket det så må det ha vært da.

Jeg var vel 5 dpo da jeg våknet to ganger en morgen av stikk i livmor området som rett og slett var litt vonde :p det var kun ett kraftig stikk begge gangene. 4 dager sendere tester jeg positivt :)

*sniker fra desember gruppa*
Jeg kjente et intenst strikk som varte ca 20 sekund, 6 dpo.
Tenkte at det kanskje var det men avreise det siden jeg hadde lest andre si det var umulig og skjenne...
Men spira satt den[emoji7] og ei annen i desember gruppa som også hadde kjent det samme, så nå trur jeg det var egget som festet seg[emoji4][emoji4]
Jeg hadde noe jeg trudde var menssmerter fra 10dpo og en liten blødning på 14dpo..
Så tenker at det kanskje var da.. :)
Jeg hadde en skarp stikking nedentil 2 DPO som varte i noen sekunder og som var så tydelig at jeg hadde lagt merke til det om jeg var prøver eller ikke. Det er kanskje litt tidlig men om jeg merket det så må det ha vært da.
Ja. 5dpo kjente jeg en merkelig murring på høyre siden.

Når fikk dere positiv test? :)

Jepp det tror jeg. Kjente skarp stikking nede på venstre side i magen 5 Dpo den mnd jeg ble gravid. Sånne kraftige hugg på en måte....

Jeg merket noe rart 6 dpo. Vet ikke 100% om det var egget eller noe annet. Etter det merka jeg masse rare ting som ekstrem tissetrang midt på natta, urolig søvn, rare drømmer og mensmurringer. Testa positivt 9 dpo :)

Back
Topp