Kjente no stikkinger og slikt i går skjønner du. Murrer bra i dag, men negativ test i dag. Håper det kan være noeMå nok vente noen dager med å teste igjen
![]()
Krysser fingrene for at det var festesmerter da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente no stikkinger og slikt i går skjønner du. Murrer bra i dag, men negativ test i dag. Håper det kan være noeMå nok vente noen dager med å teste igjen
![]()
Krysser fingrene for at det var festesmerter da![]()
Når fikk dere positiv test?![]()
Nei, så klart ikke. Har da fullt av stikk og sånt hver syklus, men ingen av de tre gangene jeg har vært gravid har jeg merket noe som helst før jeg så streken.
Og selv om man har et stikk eller noe den syklusen man blir gravid, så er det jo ikke slik at man kan si det var egget som festet seg. Hvordan skal man vite det liksom? Mer sannsynlig var det noe annet, for eksempel ligamentsmerter eller noe slikt, evt at det sikker rundt eggstokkene/det gule legemet.
Egget er jo bare 0,1-0,2 milimeter på dette tidspunktet, og det flyter i væske og graver seg delvis ned i en fluffy og tykk slimhinne... det er jo ikke akkurat nerver der eller noe. Så jeg har ingen tro på at man kan kjenne slikt.
Og husk hvor liten livmoren er og hvor den befinner seg når man ikke er gravid... den er på størrelse med en pære, og toppen er bak skambeinet. Stikking der vil oppleves som nærmere skjeden enn magen liksom, så når noen sier de har stikkinger i på en side, er det nok heller eggstokken de har kjent det stikke i.
Jeg fikk 9 dpo[emoji4]Når fikk dere positiv test?![]()
Spent siden så mange kjenner noe rundt 5dpo om jeg kjenner noe i morgener 4dpo i dag
Har du funnet ut noe mer Lillyzilly?![]()
Kom så overraskende på at jeg måtte stoppe opp og bare puste det tok sånn. Ga seg etter er minutt eller to men var skikkelig stikk! *håpehåpe*Oi oi, håper det var gullegget som gravde seg langt innOkei, vet at det ikke nødvendigvis er noe som kalles festesmerter men nå stakk det virkelig til nede i magen på høyre side og helt bak i korsryggen!Kom så overraskende på at jeg måtte stoppe opp og bare puste det tok sånn. Ga seg etter er minutt eller to men var skikkelig stikk! *håpehåpe*