Kjent liv?

Kjenner min noen ganger :D lett kiling inne i magen :D er 11+4 i dag å har kjent det i ei uke :) men er lenge mellom hver gang da :)

Leste om dette på et annet forum, og der blir man dømt fra tå til topp fordi man føler man kjenner liv så tidlig, men joda- jeg også kjenner noe liv føler jeg, men mange ganger tenker jeg at jeg blir paranoid :). Men det er jeg jo ikke :).. Er tredje gangs fødende, men... Ikke lett å fortelle om det når man får så mange rare blikk n

Ikke kjent noe enda. Har egentlig ikke forventet å kjenne noe før godt uti andre trimester. En kollega av meg har beskrevet det på samme måte som hunnykaos, nemlig som sommervingeslag :)

Leste om dette på et annet forum, og der blir man dømt fra tå til topp fordi man føler man kjenner liv så tidlig, men joda- jeg også kjenner noe liv føler jeg, men mange ganger tenker jeg at jeg blir paranoid :). Men det er jeg jo ikke :).. Er tredje gangs fødende, men... Ikke lett å fortelle om det når man får så mange rare blikk n
Det har jeg å vert med på. Men jeg tenker søren heller jeg kjenner fosjell på tarmbevegelser å at det er lett kjiling der hvor lille ligger.. De får tro hva de vill men. Her inne føler jeg heldivis ikke jeg blir dømt for å se det :) er å 3 gangsfødene :)

Med første kjente jeg liv i uke 14. Med andre kjente jeg liv rundt uke 10. Er nå 9+2 uker og har ikke kjent noe enda. Men det kommer nok snart :) Føles ut som sommerfugl vinger som stryker inni magen ♡ :) Deilig følelse :D

Nemlig:). Luft/tarmbevegelser oppfører seg annerledes og har annerledes bevegelser:).. Så bebis kjenner man godt enten langt eller tidlig på vei❤️

Den deilige følelsen når lille beveger seg er helt ❤️... Love it! Min tredje bebi i en alder av 28, men du verden for en følelse likevel ❤️

Da jeg var gravid for første gang så hadde jeg ingen anelse om hva som var forskjell på magebevegelsene så det går absolutt ann å ikke kjenne forskjell. ;) Jeg kjente ikke liv da før jeg kjente det dunket fra den lille mot hånden på utsiden av magen.:) i uke 15.

Føles slik nå også. At jeg ikke kan definere hvilke bevegelser som kanskje er baby så jeg kommer sikkert ikke til å merke det før jeg kjenner det dunker denne gangen heller.:)

Jeg viste det laughing7 Alle sier jo at man umulig kan kjenne noe, men jeg har kjent akkurat som en fiskehale som strøyk opp og ned to ganger der livmoren er! Og jeg har masse luft bobler som sprekker og romestering i tarmer og det var ingenting som det !! Jeg var 12+3 når jeg kjente fiskehalen :Heartred

Herregud jeg gleder meg som en unge hvis man virkelig kan kjenne det så tidlig ;) er jo 2 gangs og snart 10 uker så da kan det jo hende jeg også er heldig og kjenner noe innen 2-3 uker ;) verdens beste følelse :)

Jeg har også kjent det er par ganger.. Kjenner det igjen fra forje sv :) ikke til å ta feil av :) var på ul for fem dager siden og da så vi masse bevegelse der også :) er 10+4 i dag :)

Back
Topp