Kjent liv?

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er 97% sikker på at jeg kjente babyen i går kveld. Samtidig som jeg tenker at det må ha vært noe annet :p
Er 11 uker i morgen og syns det var tidlig.
Noen andre som har kjent liv tidlig? :)

Går det virkelig Ann å kjenne så tidlig? Ungen veier ingenting og er 2 cm!? :)

Du vet det når du kjenner det. :) 2 gangs fødende kjenner ofte liv mye tidligere enn 1 gangs. Det er jo barnets bevegelser en kjenner. En veldig gledelig sensasjon.
Ja jeg er også 2gangs fødende:) syntes bare det høres fryktelig rart ut å kunne kjenne den allerede nå, hvor den lille er så liten som den er! Men så klart! For dere kan det absolutt være tilfelle :)

Whaaat liv så tidlig? Hjelpe meg.
Med tredje kjente jeg det tidligst av de tre jeg har, og det var under vår bryllupsmiddag.
Da var jeg 12+3

Jeg kjente det også igår!! Og jeg er 10+6 :) Kjente med storesøster også uke 11+ sist, og det er ingen tvil om at det er liv jeg kjenner :D Sist sa jm at det antagelig var pga morkakas plassering at jeg kjente det såpass tidlig, kanskje den ligger på samme plass denne gangen? (Husker ikke om det var foran eller bak eller ned, haha, hvertfall det som ikke er det vanligste :P)

Jeg kjente liv i går, et lite dult. Men tenkte det kanskje var lyst boble. Fordi at jeg har hørt hjertet litt til høyre nede på magen så tenkte at den har ikke rukket bort der. Men igår fant jeg ikke hjertelyd. Nå prøvde jeg på andre siden av magen litt mer til venstre. Der var hjertelyden :) da har babyen flyttet seg ☺️ så da er det den jeg kjente, ingen tvil! ;) er jo 4-5cm nå. jeg er veldig slank også så kjenner nok ting ekstra godt da.

Føles sånn ut av og til, men jeg har kjent liknende uten å være gravid også så tar det ikke som babybevegelse:p sist tror jeg jeg kjente første små bevegelser i uke 16 ca:)

Med første kjente jeg liv i uke 14. Mener det var omtrent da med andremann og. Og da var morkaka foran, så er faktisk godt gjort å føle det så tidlig!

Kjenner ingenting enda, men kommer nok snart. Er 12 uker i morgen.

De bevegelsene er isåfall så svake at jeg kan ikke skille mellom det og andre bevegelser i magen.:)
Har kanskje tenkt at jeg har kjent noe lite, men kan ikke vite hva det er.
Men jeg tror ganske sikkert at jeg har hørt bevegelse i dopler når jeg har lyttet til hjertelyd. :)
det er ikke til å ta feil av, for sånt hører jeg ingen andre plasser på magen.:)

Er usikker på om jeg har kjent noe, vet ikke åssen det skal kjennes ut. Har av og til den siste uka kjent noe som kiler svakt på en måte inni der, rundt der jeg finner hjertelyden, har vel helst kjent det når jeg har sittet litt krøket sammen. Det kan hvertfall stemme med hvordan andre har beskrevet det, men er ikke sikker... Men jeg er ganske tynn og livmora er halvveis opp til navlen allerede, vet ikke om det har noe å si.

Back
Topp