Kjent bevegelser?

Ååå begynner nesten å bli lott bekymret.
Har ikke kjent noen ting enda. er 14+2 andre gangs..

Begynner med en gang å tenke på ma
Det er jo uvanlig mange her som har kjent tidlig da. Helt normalt ikke å kjenne før etter OUL også når man har vært gjennom det før.
Selv merker jeg det er mye vanskeligere og mindre å kjenne med morkaka foran
 
Det er jo uvanlig mange her som har kjent tidlig da. Helt normalt ikke å kjenne før etter OUL også når man har vært gjennom det før.
Selv merker jeg det er mye vanskeligere og mindre å kjenne med morkaka foran


Litt betryggende når du skriver det
Morkaken min ligger bak så skal jo kunne kjenne spark etterhvert. Så får vel bare smøre meg med tolmodighet
 
Litt betryggende når du skriver det
Morkaken min ligger bak så skal jo kunne kjenne spark etterhvert. Så får vel bare smøre meg med tolmodighet
Det er som sagt uvanlig mange her som har kjent tidlig. Har ikke hørt om så mange før så du har nok bare vært «uheldig» med gruppa ift det.
Babyer har også ulike bevegelser de gjør mest, ikke alle sparker så mye f eks. Jeg er vant til mye åling....
 
Det er som sagt uvanlig mange her som har kjent tidlig. Har ikke hørt om så mange før så du har nok bare vært «uheldig» med gruppa ift det.
Babyer har også ulike bevegelser de gjør mest, ikke alle sparker så mye f eks. Jeg er vant til mye åling....

Man skulle barr ønske man fikk ett lite tegn. Så man slapp all bekymringen.
 
15+2 å Rusket ligg å dunker akkurat nå på venstre side :) har kjent han i to dager, ganske tydelige bevegelser å dukk. Er tredje gangs mamma :)
 
Tredjegangs. Har kjent svake bevegelser i blant i ca en uke. Passert 12 uker nå. Med de første to kjente jeg mye senere, men da lå morkaken foran mot magen begge gangene. Denne gangen er den bak mot ryggen min, så jeg regner med å kjenne mer.
 
Stod lent mot baderomsvasken istad, som når meg ca til trusekanten. Da kjente jeg plutselig en «boble», som jeg antar må være en bevegelse :D skvatt litt til, men lente meg frem igjen, og kjente det samme igjen :happy: er akkurat 16+0 idag :)
 
Ingen ting her enda men er førstegangs og 14+5 så fremdeles tidlig. Tar med knusende ro, kommer vel i løpet av ukene frem mot OUL, eller senere men da er jo det greit også :)
 
I dag kjente jeg det første sparket, uke 16+4 med nr 4. I slutten av uke 15 begynte jeg å kjenne noen små bevegelser. Så selv om dette er nr 4 så kjente jeg ikke bevegelser så mye tidligere enn jeg gjorde med første (som var rundt uke 17-18).
 
Er uke 15+0 med første i dag, ikke kjent noenting! Leser jo at det er helt vanlig å ikke kjenne noe før bortimot uke 20, men begynner jo å tvile når jeg ser at «alle» her kjenner spark og tydelige bevegelser fra veldig mye tidligere enn det!

Håper lille baby har lyst å gi litt livstegn snart :Heartred
 
Er uke 15+0 med første i dag, ikke kjent noenting! Leser jo at det er helt vanlig å ikke kjenne noe før bortimot uke 20, men begynner jo å tvile når jeg ser at «alle» her kjenner spark og tydelige bevegelser fra veldig mye tidligere enn det!

Håper lille baby har lyst å gi litt livstegn snart :Heartred
Det har vært uvanlig mange som har kjent tidlig her i gruppa altså.
Som førstegangs er det helt normalt å ikke kjenne noe før etter OUL og også etter 20 uker. Men skjønner du blir utålmodig
 
Er uke 15+0 med første i dag, ikke kjent noenting! Leser jo at det er helt vanlig å ikke kjenne noe før bortimot uke 20, men begynner jo å tvile når jeg ser at «alle» her kjenner spark og tydelige bevegelser fra veldig mye tidligere enn det!

Håper lille baby har lyst å gi litt livstegn snart :Heartred
Det er ikke så vanlig.. jeg var heldig med nr 1 som var i løpet av uke 15. Mange kjenner mye senere. Nå venter jeg nr 3. Blitt tidligere med hvert barn. Med nr 2 kjente jeg mye mindre enn jeg gjør denne gangen. Med første så gikk det gjerne dager i mellom hver gang jeg kjente liv i starten. Med nr 2 så kjente jeg litt oftere. Denne gangen har jeg kjent ganske daglig fra uke 10. Har igrunn hatt følelse av at det kan ha vært 2 i magen hvor jeg noen dager kjente en og andre dager en annen.. så går det gjerne noen dager med lite aktivitet.

Det er ikke alltid like lett å oppfatte bevegelser i starten. Man kan ligge i ro og slappe av, men ikke kjenne noe. De kommer veldig uventet. Etterhvert blir de sterkere. Da er det lettere å vite hva man faktisk kjenner.
 
Fikk bekreftet at det er bevegelse jeg kjenner da babyen sparket til så det smalt i dobleren hos jordmoren. Her er det helt turbo , men mer som en slags leamus som holder på i hele venstre side. Kjenner kun på ene siden. Er 16+1 i dag. Sist kjente jeg det ikke før uke 18-19 (morkaken forran) nå vet jeg ikke morkakens plassering
 
Jeg er 17+1 og kjente noe inni der for første gang i dag. Kjørte til jobb og småpratet til magen. Spurte om han likte navnet vi vurderer og da kom det et tydelig spark :Heartred Selvfølgelig helt tilfeldig akkurat når han valgte å sparke, men jeg ble så glad at jeg fikk tårer i øynene
 
Med første kjente jeg nok i uke 17, men var ikke sikker på hva det var før uke 19.
Denne gangen har jeg kjent siden 12 fullgåtte og synes jo det er sinnsykt tidlig?!
Tenkte først det bare var tull, men har kjent det titt og ofte siden (14+5 nå)
 
Med første kjente jeg nok i uke 17, men var ikke sikker på hva det var før uke 19.
Denne gangen har jeg kjent siden 12 fullgåtte og synes jo det er sinnsykt tidlig?!
Tenkte først det bare var tull, men har kjent det titt og ofte siden (14+5 nå)
Det er tidlig ja :) men fukt mulig. Med første kjente jeg i uke 15. Med nr 2 i uke 12 og denne gangen ble jeg sjokkert over å kjenne første bevegelser i uke 10.. har kjent bevegelser hver dag siden.
 
Spennende! Hovedproblemet som førstegangs er jo at man ikke helt vet hva eller hvordan det skal kjennes ut! Så kan jo godt hende flere som ikke har kjent noe enda senere finner ut at det var bevegelser! Plutselig kommer det :love017
 
Back
Topp