Kjenner liv

vesla1989

Betatt av forumet
Tror jeg har begynt å kjenne liv. :HeartredKjennes ut som svak kiling :) Er 13 uker idag, forrige gang kjente jeg det når jeg var 14 uker. Vet det er tidlig men jordmor sa det er godt mulig siden jeg er veldig slank. Flere som har begynt å kjenne noe? :)

Tror jeg har begynt å kjenne liv. :HeartredKjennes ut som svak kiling :) Er 13 uker idag, forrige gang kjente jeg det når jeg var 14 uker. Vet det er tidlig men jordmor sa det er godt mulig siden jeg er veldig slank. Flere som har begynt å kjenne noe? :)

Jeg også!! Har kjendt noe de siste dagene. Er 13+5. Sist var jeg 15/16 uker. Kjennes ut som den snur seg eller noe. Når jeg horer med dopler, så sparket den veldig mye, det kjenner jeg ikke enda, men noe er det :D

Jeg også!! Har kjendt noe de siste dagene. Er 13+5. Sist var jeg 15/16 uker. Kjennes ut som den snur seg eller noe. Når jeg horer med dopler, så sparket den veldig mye, det kjenner jeg ikke enda, men noe er det :D
Er så betryggende når man kan kjenne at dt er liv :) Gleder meg til det synes på utsiden også :)

Ja, veldig :) jeg forter meg og tar hånden ned på magen, i håååp om å kjenne noe med den, men er enda noen uker til det enda :p
Det gjør jeg også :D Jeg kunne kjenne det på utsiden i uke 16/17 sist gang. Var bare en liten kul som stakk ut :p

Jeg var rundt 18 uker, håper på å kjenne noe på utsiden litt før denne gangen <3

Jeg kjenner noe som kiler, det er bare slett ikke babyen for det er ofte lenger oppe enn livmoren. Få jeg kjenner ikke babyen enda nei, men det er vel ikke så lenge til

Det jeg kjenner er det hvor livmora er, ganske langt nede, og det er samme følelsen, på samme plass. Ikke hver dag, men nesten. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker, men er ganske sikker :D

Har kjent det kiler flere ganger nedi der og i går kveld kjente jeg det samtidig som vi hørte på doppler at den sparket :) Ganske sikker på at det er lille selv om det er veldig tidlig. Kjente tidlig liv med begge de to andre også.

Tror jeg har kjent bobling ved ett par anledninger ja, som jeg er mer eller mindre sikker på at var lillingen

Å, så herlig å kjenne liv. Var 14 uker sist jeg kjente. Er nå 11 uker, så det er sikkert ikke så lenge til:)

Kjente ikke før i uke 19 sist, men håper å kjenne det tidligere denne gangen! Er 14 uker nå....

Jeg kjenner noe som kiler, det er bare slett ikke babyen for det er ofte lenger oppe enn livmoren. Få jeg kjenner ikke babyen enda nei, men det er vel ikke så lenge til
Samme her. Innbiller meg at jeg kjenner noe som snur seg, men det er ikke fysisk mulig både med tanke på størrelse og plassering!

Jeg har nok aller mest fortsatt fantomspark + høye forhåpninger? :p Sist kjente jeg "plopping" ca uke 17-18. Vil sikkert kjenne det igjen tidligere denne gangen :)

Jeg har lurt på det flere ganger og jeg er bare 11+2. Forgje gang var jeg sikker på bevegelse 15+4 og da var morkaken på framsiden så var vist veldig tidlig å kjenne noe da.

Jeg kjente i uke 14 sist, og tipper det samme nå siden jeg vet hva man skal kjenne etter :) Gleder meg til det er min tur! Nyt det dere!

er 14 uker imorgen, og lurer på om jeg har kjent noe et par ganger i dag.. Men er på ingen måte sikker :-P

Back
Topp