Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg har begynt å kjenne liv.Kjennes ut som svak kiling
Er 13 uker idag, forrige gang kjente jeg det når jeg var 14 uker. Vet det er tidlig men jordmor sa det er godt mulig siden jeg er veldig slank. Flere som har begynt å kjenne noe?
![]()
Er så betryggende når man kan kjenne at dt er livJeg også!! Har kjendt noe de siste dagene. Er 13+5. Sist var jeg 15/16 uker. Kjennes ut som den snur seg eller noe. Når jeg horer med dopler, så sparket den veldig mye, det kjenner jeg ikke enda, men noe er det![]()
Er så betryggende når man kan kjenne at dt er livGleder meg til det synes på utsiden også
![]()
Det gjør jeg ogsåJa, veldigjeg forter meg og tar hånden ned på magen, i håååp om å kjenne noe med den, men er enda noen uker til det enda
![]()
Samme her. Innbiller meg at jeg kjenner noe som snur seg, men det er ikke fysisk mulig både med tanke på størrelse og plassering!Jeg kjenner noe som kiler, det er bare slett ikke babyen for det er ofte lenger oppe enn livmoren. Få jeg kjenner ikke babyen enda nei, men det er vel ikke så lenge til