Kjenner du..

Jeg har noen bekjente av bekjente, så nei- ingen jeg kjenner egentlig..
Men jeg kjenner samboerne til noen av jentene her inne, gøy å se hvilken type jenter de har funne seg og sånn [:)]

Tror ikke noen kjenner meg, men ingen krise om de gjør det heller.. Jeg skriver ikke noe jeg ikke kan stå for IRL..

Sist foreldremøte i barnehagen satt jeg og så på et par. Og tenkte at jaggu vet jeg mye om dem, om barna deres, leiligheta osv.. Nettopp fordi hun er aktiv på BV [:D]

Og mest sannsynlig vet hun ikke hvem jeg er i det hele tatt. Jeg kan jo ikke være sikker, men jeg tror det.

Jepp, flere[:D]

Ja, jeg vet hvem flere er og det er sikkert flere som vet hvem jeg er. Men har ingenting å skjule her... [;)]

ORIGINAL: Sicily

Jepp.. Om det går andre veien bryr meg ikke så mye. Ingenting jeg skriver her som ikke tåler dagens lys uansett. [;)]

jeg vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet, men vet at det er noen her som vet hvem jeg er men som ikke jeg vet hvem er.. var den forståelig[&:][&:]

treffer hvertfall ofte på folk som sier hei til meg, jeg ser "rart/undrende" på dem for jeg vet ikke hvem det er, så sier de : det er jeg som er [nicket sitt] på bv[8D]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg har noen bekjente av bekjente, så nei- ingen jeg kjenner egentlig..
Men jeg kjenner samboerne til noen av jentene her inne, gøy å se hvilken type jenter de har funne seg og sånn [:)]

Tror ikke noen kjenner meg, men ingen krise om de gjør det heller.. Jeg skriver ikke noe jeg ikke kan stå for IRL..

[:D][:D][:D] og en av de er meg[8D]

Kjenner mange.
Mange kjenner meg.
[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg vet ikke om noen som ikke vet at jeg vet, men vet at det er noen her som vet hvem jeg er men som ikke jeg vet hvem er.. var den forståelig[&:][&:]

treffer hvertfall ofte på folk som sier hei til meg, jeg ser "rart/undrende" på dem for jeg vet ikke hvem det er, så sier de : det er jeg som er [nicket sitt] på bv[8D]

Hahaha, sånn som mæ? Du ser like lettere skremt ut hver gang. [8D]

ORIGINAL: Ripley

ORIGINAL: DenicaD

Ja, eller egentlig Nei..[:-]

[8D]
og ingen vet hvem jeg er[:D]

Jeg tror faktisk at jeg veit hvem du er. [;)]

Ellers har jeg vel sett noen fra hjembygda her inne sånn helt tilfeldig, sånn type noen som rota med lillebroren til en kompis på ungdomsskolen. Men om de i det hele tatt veit hvem jeg er, er jo en annen sak. Og ikke at jeg kjenner de videre godt heller altså. Bare vet av de.

Nå er jo ikke jeg den mest anonyme, så om noen kjenner igjen meg, gjør meg egentlig ingenting.

Også kjenner jeg jo flere her inne, det gjør jeg, men de kjenner jeg jo gjennom her, så det teller vel ikke på samme måte. [8D]

hmm.... jeg aner ikke hvem du er hvertfall![:-]

tviler på du vet det også egentlig! [:D]
Send meg pm i såfall[;)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Jepp...

ja! men så tror jeg hun skjønte at jeg skjønte at det var henne, så lagde hun seg ny profil!! men skjønte med engang at det var henne igjen[:D][:D] haha vet ikke om det er jeg som er her for mye eller hva jeg ! [:D]

Kjenner flere, men de vet at jeg vet de er her;)

Men jeg har kjent igjenn flere, på butikken etc av de som er her... Tror ikke noen andre enn de jeg kjenner (som allt vet jeg er her) kjenner meg her inne:P

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

eller vet du om noen her inne som ikke vet ,at du vet at de er her?

Hahaha. ler meg ihjel av å skrive den setningen over.
Den er vanskelig å formulere!

Jepp...ihvertfall noen. Sikkert noen som vet hvem jeg er også uten å ha sagt det til meg.[8D]

Vel, jeg regner med at et par ihvertfall vet at jeg er her, og da ganske sikkert hvem jeg er også, er ikke så vanskelig å finne ut om man vet litt fra før[;)] Og jeg regner jo med at de skjønner at jeg vet hvem de er også. Om de ikke er helt nedsnødd da[8D] Om noen stalker meg så driter jeg i det, står for det jeg sier her inne. Men det er det ikke alle som gjør irl har jeg skjønt[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Lurer vel heller mer på om det er noe her som vet hvem jeg er,uten å gi seg til kjenne[8D]
sign...mulig det er noen her som vet hvem jeg er,uten at jeg vet det selv..vet ikke[8D]

kjenner mange her inne, men er nok også mange av de som ikke vet hvem jeg er.

Ja..en god venninne som vet at jeg har sett henne her, og flere jeg vet hvem er(inkl. en som har "lagt seg etter" sambo...) :P
sikkert noen som vet hvem jeg er også, uten at jeg vet det...

Back
Topp