Kjenner du..

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Har sett flere kjente, ja. De tror de er anonyme og jeg lar dem tro at de er det. Jeg sladrer uansett ikke (med mindre det er god grunn til det).

ORIGINAL: Sjakkruta

Jepp...

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Neeei, tror ikke det, men erfaring sier meg at det er sikkert en del som jeg ikke vet at vet at jeg er her..[:-][:D]

som vet at du ikke vet at du vet at de vet[:D] hahaha

Ja....

Kjenner noen inne. De fleste vet nok hvem jeg er, mens et par stykker vet ikke at jeg vet godt hvem de er[;)]

ORIGINAL: Mammapostei!

Nei, men eg rekner med at det er nokon her som eg ikkje veit at er her , men som veit kven eg er.

henger meg på denne

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Neeei, tror ikke det, men erfaring sier meg at det er sikkert en del som jeg ikke vet at vet at jeg er her..[:-][:D]

Mmmhm, kjenner paranoian kommer snikende[:D]

Tror det. r ei her inne jeg vet hvem er, men tror ikke vedkommende vet hvem jeg er eller at jeg vet hvem hun er[:)]

Japp, og det selvom jeg bruker samme nick på flere plasser. Bl.a. fjasboka

Tja... mange her inne som jeg vet hvem er i virkelige liv[;)] Blant annet deg HI[8D]

Men sikkert mange som vet hvem jeg er og.... prøver å være litt anonym, men er nok ikke så anonym att jeg ikke blir gjenkjent av noen.

Jepp...

Hvis ikke de tenker det samme om meg[8|][:D]

ORIGINAL: enellerannen

Joda. En god del.

ORIGINAL: funny_bunny

Tja... mange her inne som jeg vet hvem er i virkelige liv[;)] Blant annet deg HI[8D]

Men sikkert mange som vet hvem jeg er og.... prøver å være litt anonym, men er nok ikke så anonym att jeg ikke blir gjenkjent av noen.

Fant ut av hvem du er også [;)] Har deg på facen[:)]

Jeg trodde jeg var anonym, men tydligvis ikke[:)]

Mmmm.... Ja, det kan jo hende noen ikke vet at jeg er her... men at jeg vet at de er her.
Men det vet jeg jo ikke. Jeg vet jo ikke om de ikke vet at jeg vet at de er her inne.

Fytti faen. Haha...

Men! Jeg har "mange" bekjente og venninner her inne, det glemmer jeg ofte... Men om de sniker på meg, det gjør vel ingenting....[:)]

Jepp...

Ja, jeg vet om noen som ikke vet at jeg vet at det er hær :p haha, tror også at det er noen her som vet at jeg er her uten at jeg vet at det vet det :p haha.. morro setning :p

Back
Topp