Kjenner du..

¤Kanonica¤

Gift med forumet
eller vet du om noen her inne som ikke vet ,at du vet at de er her?

Hahaha. ler meg ihjel av å skrive den setningen over.
Den er vanskelig å formulere!

Har sett flere kjente, ja. De tror de er anonyme og jeg lar dem tro at de er det. Jeg sladrer uansett ikke (med mindre det er god grunn til det).

Kjenner en del her inne. De fleste vet nok hvem jeg er, mens et par stykker vet ikke at jeg vet godt hvem de er[;)]

Ja. 

Jepp.. Om det går andre veien bryr meg ikke så mye. Ingenting jeg skriver her som ikke tåler dagens lys uansett. [;)]

Den var ikke god å lese[8D] Men jeg tolker det sånn: Jeg kjenner flere som er her,regner med de vet om meg også:)

jepp har sett flere kjente[:)]
Men har ingen glede av å lekke ut info som dem skriver her inne[:)]

Men er jo ganske morsomt når de sier noe til meg ang en sak enten det gjelder amming, soving o.l
Mens her inne skriver de noe helt aent.. Da trekker jeg litt på smilebåndet.[:D]

vittig at noen tror de er veldig anonyme.. [;)]

-En her inne har bodd med en kamerat og faren til jenten min tror jeg.
-En som er Xen til Min X
- Og en som visst nok var damen til en dud jeg var bortpå..

tror ingen av de 3 vet om meg.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Har sett flere kjente, ja. De tror de er anonyme og jeg lar dem tro at de er det. Jeg sladrer uansett ikke (med mindre det er god grunn til det).

Næh............[8D]

ORIGINAL: Mammapostei!

Nei, men eg rekner med at det er nokon her som eg ikkje veit at er her , men som veit kven eg er.

ORIGINAL: Marlu

Ingen som jeg kjenner personlig/er venner med nei [;)]

Men jeg vet hvem du er da, Kanonica [;)]

dvs; vi har gått på samme skole, og jeg har sett deg hente sønnen din i barnehage, og sett deg på helsestasjonen [:-] (sorry stalker tendensene [8D])

hmm- hvem er du da?

Japp.. eller kommer jo ann på om de vet hvem jeg er, uten at de har sagt det noe til meg...[8D]

[;)]

Back
Topp