Kjenner du spark?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Kjenner endel nå, mest nederst i magen ☺️

Kjenner sparkene litt overalt i magen egentlig, kanskje oftest i sidene. Min baby sparker ofte på samme sted i 15-20 minutter, før den romsterer skikkelig, snur seg, og sparker videre et annet sted. Turner rundt hele dagene. :)

Jeg kjenner mest ved blæra mi :P

Kjenner det overalt :D og idag så jeg sparkene igjennom magen <3 så fantastisk! Enda jeg bare er 20+6 med morkaken foran på magen :p

Mest under navlen og ned mot blæra. Har vært litt over navlen også, men mest under. Masse romstrering overalt da :D

I dag er første gang hun har sparket så hardt at magen har rørt på seg.:Heartpink -det har vært i området rundt navlen. Tidligere har jeg kjent det ut på venstre side. Typisk nok er ikke samboer hjemme i dag så han fikk sett det, men blir vel ikke siste gang hun sparker sånn :P

Mest nederst :)

Kjenner mest nederst, men også en del på høyre side litt over navlen. I dag har hun sparket noe voldsomt, første gang jeg har sett det utvendig på magen - herlig! :)

Kjenner en god del spark ja ❤️
Både oppe rundt navlen og litt lengre ned. Aktiv lite nurk :)

Kjenner spark nesten hele døgnet - utenom når hun kanskje "sover". Det er ikke ofte hun er rolig.. Sparker alt fra over navelen til ned mot underlivet. Overalt med andre ord :D

kjenner mye spark, akuratt i dette øyeblikket tar han helt av inni her,så er veldig synlig utenpå :p Han sparker mest nederst i magen nå, fra navelenen og nedover:)

Back
Topp