Kjenner du liv?

Jeg kjente tydelig bevegelse idag 15+6 ❤️ Er foresten tredje barnet.
 
Kjente kun ett lite dult i uke 16, idag er jeg 17 uker og kjente masse liv tidligere idag ble sittende i en halvtime :happy: kjempe koselig :Heartred
 
Begynte å kjenne liv etter ultralyd, var vel då eg forsto at det var han som bevegde seg og ikkje magen ;) no kjenner både eg og samboaren min liv :) kjenner det uansett kor eg er! Er idag 18+3
 
Jeg har kjent siden uke 14, men først de siste dagene (uke 16) det har blitt skikkelig tydelige bevegelser. Nå gleder jeg meg til de kan kjennes på utsiden :)
 
Tror jeg har kjent liv i noen dager nå, er 16+3
 
Når jeg har lagt meg om kvelden, føler jeg av og til at jeg kanskje har kjent noe. I går kveld følte jeg meg sikker jeg kjente tegn på liv. Men var på oul i går og fikk beskjed av morkaka ligger foran. Så forventer ikke å kjenne så mye.

Er førstegangs, 18 uker :)
 
Jaaaa! Ment jeg har kjent stryk og dult en stund allerede, men kjente akkurat et tydelig dult og stryk/strekk på innside og utside samtidig!! Er 14+ 4 og andregangs:)
 
17 uker idag =) og inatt følte jeg at jeg kjente liv ;) ganske sikker ! =) er 3 så vett hvordan det kjennes ! ;)
 
Tror ikke jeg har kjent noe. Er ikke helt sikker på hva jeg skal kjenne etter heller:)) Er 15+3
 
Kjenner det veldig godt nå, mye bedre siste dagene <3 ikke lengre noen tvil. 15+4.
 
Nå kjenner jeg helt sikkert, flere ganger om dagen. 15+4.
 
19+2 og har kjent det i litt over en uke :) kjente for første gang utenpå i går har morkaka foran så vil nok ta litt tid før de harde sparkene kommer :)
 
Er førstegangs, men lurer på om jeg kan ha kjent noe mens jeg har gått og jobbet?
Vi får ikke ha lyd på telefonen, så den står kun på vibrasjon og henger rett foran magen. Noen ganger har det kjent ut som om mobilen vibrerer, men det har den ikke gjort. Kan det være babyen som gjør at jeg kjenner vibrasjon? Eller høres detta helt på jordet ut? :p
Er 16+1 i dag :)
 
Back
Topp