Kjenner du liv?

Jeg er usikker. Tror jeg muligens har kjent to ganger, men det går dagesvis mellom. Hadde fantomspark etter første graviditet, så vet at man kan bli lurt av kroppen. Er 16 uker nå, så om 2-3 uker kjenner jeg sikkert.
Ja er disse fantomsparkene jeg også kjenner på innimellom. Men så tydelig som de er så vet jeg det ikke er reelt :)

Imponert over dere som kjenner det unike 13-14 allerede. Vet dere hvordan morkaka ligger? Min ligger foran og demper :) ikke gøy nå!
 
Ja er disse fantomsparkene jeg også kjenner på innimellom. Men så tydelig som de er så vet jeg det ikke er reelt :)

Imponert over dere som kjenner det unike 13-14 allerede. Vet dere hvordan morkaka ligger? Min ligger foran og demper :) ikke gøy nå!

Jeg har også morkaka foran og er veldig fornøyd med det. Hadde det sist også, og på slutten når andre gravide klagde på vonde og ubehagelige spark skjønte jeg ingenting av hvordan det kunne føles. Godt med en demper etterhvert :)
 
Jeg har også morkaka foran og er veldig fornøyd med det. Hadde det sist også, og på slutten når andre gravide klagde på vonde og ubehagelige spark skjønte jeg ingenting av hvordan det kunne føles. Godt med en demper etterhvert :)
Hehe jeg hadde foran sist jeg også, men hun hadde anklene i kors oppe ved ene ribben og lå og spente mot den fra begynnelsen av 30-ukene, så jeg ble rimelig mørbanka likevel :p
Plutseligvhar jeg glemt hvilken side hun spente mot! Tror det var venstre. Kjente fantomspark der i et helt år etterpå
 
Ja er disse fantomsparkene jeg også kjenner på innimellom. Men så tydelig som de er så vet jeg det ikke er reelt :)

Imponert over dere som kjenner det unike 13-14 allerede. Vet dere hvordan morkaka ligger? Min ligger foran og demper :) ikke gøy nå!
Med nr 1 kjente jeg det 17+5, men ble satt 9 dager tilbake på OUL, så det var vel tidlig for førstegangs. Jeg kjenner ikke spark, men bevegelser som en sommerfugl og noen små dunk. Med nr 3 kjente jm det utenpå magen da jeg var i uke 17 da hun skulle måle. Jeg har aldri hatt morkaken foran, ikke hørt på de to ul jeg har hatt at den er foran nå heller. Men den setter nok en demper for dere som har det.
 
Ja. I uke 15 :) er 17 uker nå
 
Var på oul i dag og fant ut at jeg har morkaka på fremre vegg, derfor jeg ikke har kjent noe liv enda, som 18 uker og andregangs :p
 
Ja, 14+3 nå kjenner noe på kvelden når jeg legger meg iblandt. Kjennes nesten ut som en liiten fisk som spreller litt med halen Er 3gangs gravid.
 
Gøy å se at flere har kjent liv i magen :)

Ja, jeg startet sånn smått å kjenne liv i uke 14. Jeg var jo ikke sikker at det var det fordi jeg har lest at førstegangsgravide ikke kjenner liv før nesten halvveis inn i svangerskapet.
Flere jeg kjenner hadde fortalt meg på forhånd hvordan det kjennes når fosteret beveger seg og det var akkurat slik jeg også opplevde det. Først var det bare sånn små "bobler" jeg kjente og det gjør jeg fortsatt. Noen ganger kjenner det ut som halen til en fisk som beveger seg.
Nå som jeg er i uke 16, kjenner jeg bevegelser daglig og det er veldig fin følelse :)
 
Dere som kjenner liv; må dere legge dere ned og konsentrere dere for å kjenne, eller kjenner dere liv til vanlig mens dere er på jobb eller er på butikken liksom?

Beklager hvis jeg sporer av tråden :)
 
Dere som kjenner liv; må dere legge dere ned og konsentrere dere for å kjenne, eller kjenner dere liv til vanlig mens dere er på jobb eller er på butikken liksom?

Beklager hvis jeg sporer av tråden :)
Jeg kjenner det noen ganger når jeg sitter, ellers når jeg ligger:)
 
Nei, 14+0 og førstegangs.. Ingen forventninger om det på noen uker enda :)
 
Kjente liv i uke 13 og kjente litt nå og da, men da måtte jeg ligge å konsentrere meg. I uke 14 kjente samboer spark. Fra uke 16 har jeg kjent kraftige spark daglig :) (18+1 i dag)
 
Dere som kjenner liv; må dere legge dere ned og konsentrere dere for å kjenne, eller kjenner dere liv til vanlig mens dere er på jobb eller er på butikken liksom?

Beklager hvis jeg sporer av tråden :)
Mest på kvelden når jeg sitter eller ligger, men har hendt når jeg er i aktivitet og :)
 
Ja :) kjente i uke 12 og daglig fra uke 15 ;) nå kjenner jeg mye bevegelse flere ganger daglig, er 18+1:) :) er førstegangs ;)
 
Det skjer mye rart i magen min men tror ikke det er spark. Når jeg ligger på kvelden (behøver ikke være sulten) romler det, mye puls osv. Har lurt noen ganger på om det har hvert spark, så like etter har det kommet romling. Tror derfor ikke det er spark. Uke 16+0.
 
Nope. Er 18 uker i dag. Venter spent på å kjenne noe! De fleste jeg kjenner kjente ikke noe før etter uke 20 med første graviditet. Så jeg forventer ikke noe ennå.
 
Jeg kjenner liv hver dag nå, trenger ikke ligge og konsentrere meg en gang, h*n sparker i vei uansett hvor jeg er. Sååå koselig☺️
 
Back
Topp