Kjenner du hikke ?

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg har ikke kjent lillesøster hikke enda (uke 28 i dag), kjenner masse bevegelse, min ingen hikke . :)
Husker ikke når jeg kjente hikke md storesøster.

Last edited:
Ja, men kjente det ikke sist.

Kjenner hikke ja.
Kjente mye med snuppa også.
Det er faktisk en av tinga jeg ikke er så glad i... Ihvertfall ikke hvis det er langt nede..
Føler meg som den krokodillen i Peter Pan med klokke i magen, bare at nå er klokka i tissen omtrent :-P tikk tikk tikk...

Har ikke merket noe til hikke enda. Helt greit, for akkurat nå kjenner det ut som jeg har en fotball spiller i magen :joyful:

Storesøster hikka veldig mye:) men husker ikke når jeg kjente det :p har ikkje kjent med denne enda, er 26+3 :)

Kjenner hikke ja.
Det er faktisk en av tinga jeg ikke er så glad i... Ihvertfall ikke hvis det er langt nede..
Føler meg som den krokodillen i Peter Pan med klokke i magen, bare at nå er klokka i tissen omtrent :-P tikk tikk tikk...
Haha, når ser jeg for meg at hele du rister :p

Her hikker han ganske ofte. I går hikker han 3 ganger som jeg merka stakar. Syns så synd på han da jeg vet hvor ubehagelig det er. Og her kjenner jeg det langt nede. Skikkelig ekkelt at det durer der nede:eek:

Her hikker han ganske ofte. I går hikker han 3 ganger som jeg merka stakar. Syns så synd på han da jeg vet hvor ubehagelig det er. Og her kjenner jeg det langt nede. Skikkelig ekkelt at det durer der nede:eek:
Hikking er bra øvelse for lungene :)

Ikke kjent hikke enda og er 26+2. Kjente ikke hikke med mini heller så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter;-)

Kjenner hikke ja.

Hehe akkurat samme følelse fikk jeg i går når jeg kjente hikke for første gang. Det eller at jeg var en tikkende bombe. Hehe

Aldri skjønt den greia med hikking, jeg. Tror ikke jeg har kjent det enda, og det på tre graviditeter

Hehe akkurat samme følelse fikk jeg i går når jeg kjente hikke for første gang. Det eller at jeg var en tikkende bombe. Hehe
Ja, tikkende bombe er andre måten å forklare det på :-P syns det er så ekkel følelse! Ihvertfall når han ligger med hodr ganske langt nedi.... :-P

Kjent det en gang, på ul i uke 24:p men vil tro han hikker..

Back
Topp