Kjenner du hikke ?

Førstemann hikket veldig mye, men husker ikke om det var senere i graviditeten. Har ikke merket noe hikking hittil med nr 2

Jeg spurte jordmor om dette i går. Det er ikke heeeellltt sikker på hva den ristingen i magen er. Noen ganger er det hikke, andre ganger at barne strekker ut knoklene (litt som nå vi strekker på oss) og andre ganger en uforklarlig grunn.

Kjente det før, men nå er det lenge siden. 29+4 i dag

Kjente det for første gang i dag :D Hadde glemt ut hvor tette hikkene er...nesten som hjerteslag :) Hun presset seg ut i sia når hun gjor det, så jeg fikk det på film :D Er 25+1 i dag :)

Kjente det aldri med storebror og har bare kjent det en gang i denne graviditen.

Nei,kjenner bare de kraftigste sparkene også om jeg ikke har hendene på magen noe jeg ikke har så sant jeg sitter om kvelden :-)

Har ikke kjent hikke, er 26+6, kjente masse med storesøster. Men husker ikke når jeg begynte å kjenne med henne.

Idag har lillegutt hikket veldig! Morsomt å kjenne på:-)
Varer ikke super lenge enn så lenge!
Kjenner det helt nederst i magen. Ganske sikker på at hodet hans ligger så langt ned i bekkenet som overhodet mulig, skaper mye nedpress gitt:-/

Back
Topp