Kjenner du/dere naboene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg kjenner ikke naboen min, prater med henne og hun var innom her i går og tok en øl. Håper på å bli kjent med henne og kjæresten min kjenner henne :)

Jeg kjenner naboene veldig godt. Har flyttet tilbake til det huset hvor jeg vokste opp, så mange av naboene har jeg kjent så og si hele livet mitt :-) Og i dette boligfeltet er tydeligvis trenden at mange av oss kommer tilbake. Nå bor mange av de jeg lekte med som lita her sammen med sine barn så ungene mine er venner med ungene til mine barndomsvenner :-)

Nope. Bodd i huset ett år og kjenner ingen naboer. Bare leieboeren vår under.

Vi har nettopp flyttet hit, men har allerede fått god kontakt med naboene. Dette lover godt :D

Kjenner dem jo, men jeg er ikke helt der at jeg stikker bort på besøk, rundt oss er det en del eldre som bor. Vi har ikke bodd her så lenge så vi har ikke blitt godt nok kjent med noen slik at vi hadde gått på besøk ennå.

Ja. Snakker støtt og stadig med henne g syns det er utrolig trivelig! Vet om folk som aldri hilser på naboen/naboer. Skjønner ikke hvorfor. Høres bare trist ut.

Vet hvem de er og kan si hei, men har aldri besøkt noen eller omvendt. Vi har blitt bedt over til nabofamilien, men det har aldri blitt noe av. Vi er barnløse, de har barn og jeg føler vi ikke har så mye til felles og snakke om når det er slik.

Nå er det ikke så lenge siden vi flyttet hit, men de fleste hilser og smiler :)

Blir nok kjent med flere etterhvert!

Haha! Nei. Vi sier hei og sånt. Bor i tomannsbolig og hater nærmeste nabo over alt på jord. Resten av naboene i gata er hyggelige. Men folk har veldig sine egne liv her. Blir liksom litt sånner korte setninger av og til. Og nabokjerringa på andre siden. Hun er et herk. Hennes STORE hobby er å klage på alt. Og huset ser ikke ut! Hagen ser ikke ut. Så vi får så mye ugress i hagen vår på grunn av henne.. så nei. Ikke spesielt fan av naboer at jeg blir kjent med dem.

Ja

Kjenner naboene veldig godt. Er mye ute i lag me barna. Passer på og følger med hverandres barn. Deilig og ha det sånn

Bedtevenninnen med familie vegg i vegg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, kjenner hele boligfeltet. De nærmeste naboene har vi veldig god kontakt med. De litt lengre unna prater vi med når vi møtes.

Nå bor vi på bygda da, og her kjenner stort sett alle hverandre på et eller annet vis.

Kjenner veldig godt alle naboane. Men bur i ei lita bygd, så ville vore rart å Ikkje snakke med alle:-)

Vi kjenner ikke så mange naboer rundt oss her, da det er litt vanskelig å komme innpå folkene her vi bor :P Men kjenner de nærmeste naboene som bor under oss ganske godt, da de er våre huseiere :) De er utrolig koselige, og gutten vår leker kjempe greit med jentene deres :D

Kjenner de fleste som bor rundt her. Nærmeste nabo gikk i klassen min i 10 år.
har også familie eller venner av familien rundt oss.

Samboeren kjenner alt som kan krype og gå, siden han er oppvokst her på bygda. Jeg har blitt kjent med en del. Mye familie og barndomsvenner av samboeren rundt her :)

Nei.
Har vel vekslet et par ord med et par av de i leilighetene rundt, men ellers aner jeg ikke hvordan folk i resten av blokka ser ut engang. :p
Har bodd her i fire år, men er egentlig bare her for å spise, sove og spille dataspill - hele "livet" mitt er inne i byen, ikke her ute i periferien.
Fikk fine blomster av daværende nabo da jeg reddet samboeren hennes som hadde epilepsianfall, da. :)

Back
Topp