Kjenner du/dere naboene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Kjenner og kjenner, vi hilser og kan ha en hyggelig samtale. :)

Snakker med de når vi møtes. Men ikkje sånn at eg inviterer de inn på besøk :p :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vi bor begge i hjembygda! Flyttet til et annet sted i bygda da, men kjenner stort sett alle, bor i boligfelt. :) kjempe koselig :D Masse unger!

Ja! Bor på bygda, å alle naboan e famile med samboern min ;)

Ja, det er selveste slekta som bor her. Trygt og godt.

Nei. Har ikke sett alle en gang :-P

Vi er de eneste med barn i oppgangen, og de fleste er 50+ ;) Men snakker med alle når vi treffer på dem, og en del av dem pleier å samles på en benk utenfor, setter meg ned da å prater om jeg har tid :D

Nei. Men prater når vi treffer de da. Naboene her er pensjonister helst, så de ser vi ikke så ofte.

Känner å känner. Har bott här i 6 år. De närmaste naboen vill eg ikkje ha noet å gjör med. Deres egen feil.
Resten känner eg veldigt gott .

Kjenner bare huseieren. Har bodd her i 2 år. Det er en barnefamilie til her, men det er ikke lekeplass her, og folk holder seg for seg selv.

Flyttet hit i slutten av mai, men kjenner mange av dem god ;)
Er de nærmeste naboene jeg kjenner best og mye for at vi er 4 familier her pga UDI og norske regler for familiegjenforening.

Ellers hilser jeg på alle ved fornavn ;) Syns ikke det er så ille egentlig, har hatt noen grill fester her og slike ting :)

Ja:) snakker ganske ofte med dem:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er lite ute i gata så kjenner ikke naboene godt... Hilser når jeg treffer på dem, men lite prat....

Kanskje det endrer seg etterhvert når jeg kommer til å være mer ute når jenta kommer og er blitt litt større??

Flyttet til bygda for et år siden. Alle naboene her har vært innom på besøk, og flere er vi blitt bedre kjent med. Veldig koselig !
Helt annerledes enn i Stavanger der vi bodde i mange år. Der kjente vi kun et par naboer.

Ja gjør det, både hilser og prater med de når jeg ser de :)

Back
Topp