Kjenner dere noe fra mini?

Ja, er ikke i tvil lengre nå :)
Fikk et skikkelig spark i håndflata :-D

Jeg kjenner også spark best på den måten, hvis jeg legger flat hånd mot magen og skubber forsiktig, så kjenner jeg at det sparker inne i livmora, jeg opplever det også som at det er i hånda, men tror kanskje ikke noen andre ville kjent det om de holdt hånden der. Foreløpig er det bare mitt privilegium å kjenne lille :)
Jeg er 15+4 i dag, men har kjent siden 13+5 ca

Er 14 uker i morgen og har ikke kjent noe enda.. kanskje litt boblefølelse nå og da.
Sist hadde jeg morkaka foran, så da kjente jeg ikke noe før 19-20 uker.. håper før denne gangen <3

Er 13+3 i dag og jeg har tydelig kjent at det er liv der en liten stund, mest som bobling, men også noe slags bevegelse, skal på UL igjen på mandag, gleder meg til å se hvor mye nurket mitt har vokst siden siste UL :)

De siste dagene har jeg kjent det jevnlig ca morgen og kveld. Morsomt.

Har kjent litt noen uker nå som jeg har trodd kanskje kan være mini. Kjente i begynnelsen av uke 15 tydelig at det var babyen. Og for to dager siden kjente faktisk pappaen det på utsiden (nesten 16 uker). Det var tilfeldig da han koset på magen, jeg sa at nå kjenner jeg liv, og han bekreftet det. Den lille var veldig aktiv akkuratt da. En ekstrem glede!! Sist gang gikk det veldig lenge før han kjente noe utenpå.
Har dog vært veldig stille de siste dagene nå. Ligger her og håper på å kjenne noe før jeg sovner ;)

I uke 14 trodde jeg kanskje at jeg kjente noe, men nå i uke 15 begynner jeg å bli ganske sikker. Er 16 uker i morgen :)

Jeg er ca 14 uker og har kjent liv i noen dager:D. Men det er bare på kvelden eller når jeg våkner på natta for å gå på do og spise. Hadde aldri trod at jeg skulle kjenne det så tidlig. Sist gang var jeg 17 uker før jeg kjente noe.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har kjent små spark daglig i nesten en uke nå, koselig. Har ikke kjent noe på utsiden ennå.

Kjent spark i noen dager nå. Fantastisk og noe rar følelse.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjenner tydelige spark, og jeg har morkaken på fremme vegg. Tror vi har en skikkelig fighter:) Kjenner utenpå også. Utrolig følelse❤️

Jeg kjenner smådult noen gang:) har morkaka fremme:/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp