Kjenner dere noe fra mini?

Jeg vet liksom ikke hvordan det kjennes ut, men har jo mye strekk og drag i magen. Om det er den lille vet jeg neimen ikke, ikke så lett når man ikke vet hvordan det kjennes ut!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, er ikke i tvil lengre nå :)
Fikk et skikkelig spark i håndflata :-D

Er det ikke litt tidlig med spark enda?? Babyen veier ca 100g og er knappe 12cm! Vil nok tro dere merker noe, men at fosteret sparker er vel for tidlig? Det sa de hvertfall på sykehuset og hos jordmor!

Er det ikke litt tidlig med spark enda?? Babyen veier ca 100g og er knappe 12cm! Vil nok tro dere merker noe, men at fosteret sparker er vel for tidlig? Det sa de hvertfall på sykehuset og hos jordmor!

Jeg kjenner ikke spark enda. Kun bobling/romstrering inni magen. Jeg mener også at det høres tidlig ut å kjenne spark utenfra så tidlig, enda jeg er annengangs. Men vi er jo forskjellige :)

Jeg kjenner ingenting enda men er jo bare 13+4 :) husker ikke når jeg kjentenoe sist, selv om det bare er 6 mnd siden jeg gikk gravid :p men regner med det kommer iløpet av noen uker :)

Du kan få komme å legge hånda di på selv ;-)
Samme ikveld som igår, masse liv og det er utrolig deilig <3

Desuten er jeg 14+3 og 2. Gangs fødende ;-)

Quote: "..fosteret er enda ikke sterkt nok til at man kan kjenne spark, men noen kan føle bevegelse.."
Men for all del! Syns bare det høres litt vel tidlig ut!

Hvertfall også med et skikkelig spark i håndflaten som du skrev.. Det er liksom ikke mulig når det er så lite og spinkelt?

Kjenner romstering, men skjønner at det er babyen kun fordi jeg er 2.gangs.

Kjenner ingenting. Men er nok ikke så rart mens tanke på at man bare er lit over ti uker på vei. Så sånn bortsett fra kvalmen og trøttheten som lille gir meg er det ingentingen som syns eller merkes.... Enda xD

jeg lå på magen med med magen mot en sånn kant på soffaen, og da merka jeg spark, da var jeg 13+5

Quote: "..fosteret er enda ikke sterkt nok til at man kan kjenne spark, men noen kan føle bevegelse.."
Men for all del! Syns bare det høres litt vel tidlig ut!

Man er pluss minus to uker, bærer på et mirakel. For å si det sånn så kan alt være mulig ;)

Kine snart mamma til fire <3

Er 15+4 og kjenner av og til små kriblinger. Det kan selvfølgelig være luft, men jeg har aldri kjent kriblingene slik før. Håper jeg snart kjenner de så sterkt at det ikke er noen tvil lengre ;-)

Jeg kjente noe i går kveld, sånn leamus lignende :-) kjente tydelig at det ikke var luft som jeg har kjent mye av den siste tiden. Er 13+6

når kan vi 1 gangs gravide begyne å skjønne noe? hvordan føles det?

Back
Topp