Kjenner dere noe fra mini?

Lillemor88

Betatt av forumet
Jeg har bare fullgått 10uker men i det siste stikker/bobbler det mye inni der med mini. Merker dere noe?
Av og til er det til å med ubehagelig..
Håper det er normalt å ett godt tegn..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det er litt vil tidlig? Er så pass liten og godt polstret der inne til å kjenne noe enda. Kan forveksles med tarmbevegelser...vært gravid før?

Jeg tenker ikke spark. Det er bare som om noe vokser eller romsterer inni der. Vanskelig å forklare. Håper det er positivt for er noe som er tydelig merkbart mange ganger til dagen, spesiellt etter aktivitet eller når jeg ligger rolig på sengen.

Håper ikke der er ett tegn på at noe er galt i hvertfall.. Det føles ikke sånn..

Jeg er 12+5, synes jeg stadig merker bobling og småromstering inni der... kjent det en ukes tid. Klarer ikke helt å skjønne at jeg merker så mye så tidlig, men skjønner ikke helt hva annet det kan være. Når jordmor kjente etter hjertelyden synes til og med hu at hu merka det dunka mot doppleren :p

Stilig! Jeg har ikke vert gravid før så har ingen ting å sammenligne med..

Spennende er det.. gleder meg til tydelig liv fea mini!

Er 13 uker idag, og har kjent bobling i 1-2 uker nå :) Det dunker mot doppleren også, mamsen får vondt i ørene sine og skvetter til :)

jeg TROR jeg har kjent han ja.. Men tør ikke å si noe for sikkert, for husker ikke hvordan det var :p
Men det føltes ut som noe skulle UT fra meg gjennom magen, så ble det borte :p (Og nei, det var ikke typisk luftbobler heller, for de har jeg en god del av)

Kjenner ingenting annet enn luft i tarmer og strekksmerter...

Jeg syns ikke jeg kjenner noe. Er 14+1. Men nå har jeg tilbragt de siste 3-4 ukene i senga med brekninger og oppkast så har vel egentlig ikke orket å kjenne etter....

Er nok mye som skjer i magene våre om dagen:) Og det er nok umulig å kjenne noe liv fra babyen før tidligst uke 12-13. Før det er jo babyen veldig liten og veier ikke mange gr. Er ikke sterk nok enda.
Men er mye bobling/romstering her også, strekker i livmora og mye luft...:)
Gleder meg til det er babyen jeg kjenner:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Den siste uken har jeg kjent en del spark, veldig morro, men trodde det skulle gå mye lenger tid før jeg kjente noe, er 14+2 i dag, sist kjente jeg ikke noe før 18+0, og det er ingen tvil, i går holdt jeg hånden mot veggen på livmoren og fikk DET sparket tilbake, skvatt der jeg satt i sofaen :)

Jeg er 14+1 og har kjent denne boble følelsen 3 ganger kanskje, dette er mitt andre svangerskap, så jeg vet at det er babyen og ikke luft eller tarmer ;)

Nei, men jeg er jo ikke så langt på vei som dere andre.. Har termin 28. mars i følge legen min :)

Kjenner han romsterer rundt inni der av og til, gjort det i ett par uker nå. Er 14+5.

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Jeg vil også kjenne, men må vente noen uker til.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp