Kjenner dere livmoren?

Ja den kjenner jeg godt. Er vel rett i trusekanten nå ;) 13 uker
 
Kjenner den svært godt! Den ligger vel midt mellom skambenet og navelen nå ca. Kan også se den tydelig om morgenen når jeg ligger på ryggen! Er 16 + 3 i dag :)
 
Har ikke sjans til å kjenne den selv nei!:p ligger litt langt inne min livmor, så er vanskelig nok for jordmor å finne den :p
 
Dere som ikke kjenner livmor enda - dere må kanskje kjenne ganske så "langt neddi" magen altså! Jeg sa il jm at det av og til var litt vanskelig å kjenne også fikk hun meg til å kjenne fordi hun mente den var veldig tydelig.. Og det var ganske mye pressing ned altså ;)
 
Kjenner ikke min og aner ikke hva jeg skal kjenne etter. Kanskje JM kan vise meg på tirsdag :)
 
Min er komt godt opp nå!! Knallhard rund ball :D Her er bilde når jeg ligger på morningen. 13+1. Sist svangerskap kom den ikke opp slik før uke 15/16. Utrolig gøy!! :D ImageUploadedByBV Forum1435313402.234106.jpg
 
Min stikker også opp nå. Syns det er litt ekkelt, så kjenner ikke noe mer etter livmoren :p
 
Igår morres så trodde jeg blæra mi skulle sprenge da jeg våkna (hadde for første gang sovet en hel natt uten å gå på do) og da kunne jeg tydelig kjenne og se den! var egentlig bare ekkelt,haha!
 
Jeg kjenner den ikke, vet ikke hvor jeg skal kjenne etter den. Jeg får høre med jordmor neste gang, men det er ikke før september :eek:
 
Igår morres så trodde jeg blæra mi skulle sprenge da jeg våkna (hadde for første gang sovet en hel natt uten å gå på do) og da kunne jeg tydelig kjenne og se den! var egentlig bare ekkelt,haha!

I dag måtte jeg også bare kjenne, med full blære. Æsj, så ekkelt!!! :p Indre organer er ikke ment for å berøres, merket jeg. :p
 
I dag måtte jeg også bare kjenne, med full blære. Æsj, så ekkelt!!! :p Indre organer er ikke ment for å berøres, merket jeg. :p
Ja jeg har ikke kjent etter siden den morningen altså! Haha :D
 
Back
Topp