Kjenner dere liv?

Lehcar

Elsker forumet
Er det noen som begynner å kjenne at det rører seg der inne nå?
I går var første gang jeg virkelig kunne si 100 % sikkert at det var den lille som romsterte
der inne. Utrolig morro! Dessverre er det nok ennå iallefall 5 uker til min bedre halvdel kan
kjenne noe også. Gled dere jenter! Dette er spennende!

Ja, har kjennt liv i over 1 uke nå. Men så er det en uhyre aktiv småttis der inne også [:D]

Nope...har ikke kjent noe ennå...men GLEDER meg til jeg gjør det [:)] ...venter i spenning så lenge

Her merkes ikke noe ennå - men jeg er tålmodig på det punktet - har sett at mange ikke kjenner noe liv før rundt uke 20, så jeg tar det bare som bonus om jeg merker noe før...

Har heller ikke kjent noe liv enda... Men gleder meg masse til den dagen!!!![:)][:)]

Ja, har faktisk kjent liv der nede i en uke nå. Herlige bobler [:D][:D][:D]

Har kjent litt liv jeg også[:D]. Det er så spenende! På UL i uke 12 var det nesten umulig å ta bilde pga han/hun sprellet hele tiden, og det var utrolig gøy når jeg endelig kunne kjenne det selv.

Jeg har ikke kjent noe enda, men som mange av dere andre så vet jeg heller ikke hva jeg skal kjenne etter..  Det er vel litt tidlig for meg enda er jo bare 12+6... Men gleder meg utrolig mye til jeg kjenner noe[8D]

Har ikke kjent noe enda.. Men jeg vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter da det er min første gang [:D][:D]

Jeg tror ikke jeg har kjent noe liv ennå, men vet jo ikke!
Kjenner MAsSE bobbler og sånn, men tenker bare at det er luft i magen[:D]
Gleder meg til å kjenne skikkelige spark hvor det ikke er noen tvil om hva det er!

da dette er nummer 2 kjenner jeg allerede masse liv!!! Tror det blir en ganske livlig unge. Nummer en var også en septemberbaby, men den gangen kjente jeg ingenting før i mai!!

ja bynte i uke 9... innimellom nå kjenner eg skikelige spark, går liksom ut i magen av og til!!! ja... [8|]

det er jo ganske tidlig da. men det er jo et under, barnet er jo bare rundt 10 cm stort!!

ORIGINAL: anjuk

det er jo ganske tidlig da. men det er jo et under, barnet er jo bare rundt 10 cm stort!!

ja eg ble overrasket her og, men de er jo andre gang og[:D]
veldig aktiv om kvelden allerede nå... er 15uker men ticker streiker!

samme her. den er egentlig også aktiv om morgenen, da dannes en hard kul på magen!! Vet du hva du får??

Syns det er vanskelig å vite jeg.. aner ikke hva jeg leter etter.. ikke vet jeg hvordan en boble som sprekke kjennes ut [:)] Tar nok litt tid før jeg er sikker på at jeg kjenner noe tror jeg [:)]

ORIGINAL: anjuk

samme her. den er egentlig også aktiv om morgenen, da dannes en hard kul på magen!! Vet du hva du får??

he, var det meg du spurte? eller...

ORIGINAL: k76

Syns det er vanskelig å vite jeg.. aner ikke hva jeg leter etter.. ikke vet jeg hvordan en boble som sprekke kjennes ut [:)] Tar nok litt tid før jeg er sikker på at jeg kjenner noe tror jeg [:)]

tok litt tid med meg og første gang... fordi eg ikke viste helt hva eg egentlig venta på!!
 men eg trykka ene fingen litt inn i magen sann helt vanlig... så kjente eg noe som sparket liksom ut fingen!!

Back
Topp