Kjent liv siden uke uke 16, 18+3 nå [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjent liv siden uke uke 16, 18+3 nå [emoji4]
Hvordan føles det? [emoji4] er så usikker på om jeg kjenner noe og kjenner etter hver dag. Er førstegangs.
Det føles ganske likt som tarmbevegelser i begynnelsen, men du vet at det ikke er det [emoji6] små blaff av bevegelser, av og til skikkelige dult har det vært her. To-tre ganger har jeg kjent skikkelige spark [emoji7]Hvordan føles det? [emoji4] er så usikker på om jeg kjenner noe og kjenner etter hver dag. Er førstegangs.
Det føles ganske likt som tarmbevegelser i begynnelsen, men du vet at det ikke er det [emoji6] små blaff av bevegelser, av og til skikkelige dult har det vært her. To-tre ganger har jeg kjent skikkelige spark [emoji7]
What she said[emoji5] i starten er det så svakt pga babyens størrelse og styrke, da er det lett å avfeie det som tarmbevegelser. Men blir sterkere etter hvert.
Mange beskriver følelsen som en boble som sprekker, sommerfugl vinger eller at noen poker deg innenfra[emoji85] nå har bevegelsene til min blitt så tydelig at jeg kjenner hele babyen noen ganger. Føles ut som en fisk som svømmer rundt der inne[emoji14]
Kjente liv på utsiden i går! Så spennende!
Samboeren fikk hilse på småen i går ved å kjenne spark utenpå magen [emoji7]
Veldig koselig og betryggendeEr det ikke koselig når man begynner å kjenne liv?
Kjente liv i uke 14 - trodde jeg, helt til legen sa jeg var ca fire dager kortere enn jeg trodde. Dvs at jeg muligens kjente noe allerede i uke 13! Veldig tidlig, slo hun fast. Men jeg vet jo hva jeg kjente.
Igår kjente jeg tydelig spark, fra utsiden Er 18+4 og 2.gangs..