Kjenner dere liv?

Hvordan føles det? [emoji4] er så usikker på om jeg kjenner noe og kjenner etter hver dag. Er førstegangs.
Det føles ganske likt som tarmbevegelser i begynnelsen, men du vet at det ikke er det [emoji6] små blaff av bevegelser, av og til skikkelige dult har det vært her. To-tre ganger har jeg kjent skikkelige spark [emoji7]
 
Jeg kjenner litt[emoji173]️ Har morkaka foran denne gangen, så sikkert derfor [emoji4] hadde den bak med nr 1, og kjente liv ganske tidlig. Er 18+0 i dag [emoji7]
 
Det føles ganske likt som tarmbevegelser i begynnelsen, men du vet at det ikke er det [emoji6] små blaff av bevegelser, av og til skikkelige dult har det vært her. To-tre ganger har jeg kjent skikkelige spark [emoji7]

What she said[emoji5] i starten er det så svakt pga babyens størrelse og styrke, da er det lett å avfeie det som tarmbevegelser. Men blir sterkere etter hvert.
Mange beskriver følelsen som en boble som sprekker, sommerfugl vinger eller at noen poker deg innenfra[emoji85] nå har bevegelsene til min blitt så tydelig at jeg kjenner hele babyen noen ganger. Føles ut som en fisk som svømmer rundt der inne[emoji14]
 
What she said[emoji5] i starten er det så svakt pga babyens størrelse og styrke, da er det lett å avfeie det som tarmbevegelser. Men blir sterkere etter hvert.
Mange beskriver følelsen som en boble som sprekker, sommerfugl vinger eller at noen poker deg innenfra[emoji85] nå har bevegelsene til min blitt så tydelig at jeg kjenner hele babyen noen ganger. Føles ut som en fisk som svømmer rundt der inne[emoji14]

Takk dere to [emoji4] innbiller meg noen ganger at det kan være mini. Men er jo så vanskelig! [emoji7]
 
Denne gangen kjente jeg liv tidligt, veldig spennende.
Nå er jeg 19+4 og kjenner liv så og si hver dag :) Har en liten frøken som vil være med på frokosten hver dag <3
 
Kjente liv i uke 14 - trodde jeg, helt til legen sa jeg var ca fire dager kortere enn jeg trodde. Dvs at jeg muligens kjente noe allerede i uke 13! Veldig tidlig, slo hun fast. Men jeg vet jo hva jeg kjente. :Heartred

Igår kjente jeg tydelig spark, fra utsiden :) Er 18+4 og 2.gangs..
 
Var helt fantastisk å se hvor mye lillegutt snudde, sparket og bevegde på seg på OUL. Kjenner jo bare en brøkdel av de bevegelsene enda men kjenner mer og mer for hver dag[emoji1] gleder meg til mannen får kjenne og[emoji86]
 
Jeg er 19+6, å har kjent liv i noen uker [emoji7] det blir tidligere å tidligere for hver dag som går [emoji16]
 
Morkaka ligger foran så demper de fleste sparka, men kjenner a noen. Er 18 uker på vei
 
Kjente liv i uke 14 - trodde jeg, helt til legen sa jeg var ca fire dager kortere enn jeg trodde. Dvs at jeg muligens kjente noe allerede i uke 13! Veldig tidlig, slo hun fast. Men jeg vet jo hva jeg kjente. :Heartred

Igår kjente jeg tydelig spark, fra utsiden :) Er 18+4 og 2.gangs..

Så feil kan man (legen) ta! Var på ul i går og ble satt fram mange dager! O lykke!!:happy093 Så da har jeg plutselig hoppet over uke 20 og er allerede i uke 21, og såvidt innenfor april-gruppa med ny termindato 2.april!:laughing002

Dermed kjente jeg nok ikke liv før jeg var i uke 15-16. Og det var nok lettere for legen å «godta», også. ;)
 
Back
Topp