Kjenner dere liv?

Ja, nå kjenner eg det og! Første gong eg trur eg kjente det var 16+4. Vart heilt sikker i går, 17+2. No kjenner eg det ofte, og mannen kan kjenne det utenpå. Føles litt sjukt at det er ein liten ting inni der med eigen vilje. Blir nesten litt satt ut eg, kva er det vi begir oss ut på [emoji28]
 
Hihihi, så herlig!! Sitter på café og har tatt noen slurker av cola med sukker, og nå er det full fest i magen [emoji7] har kjent mye idag, men er ikke hver dag jeg kjenner noe.
 
Har såvidt kjent litt, morkaka har flytta seg bak heldigvis, men begynte å kjenne liv så tidlig som dette forrige gang også. Er uke 13+4 :)
 
Innbiller meg at jeg kjenner noen bobler der inne. Men blir fint når jeg kan være helt sikker[emoji4]
 
Er i uke 16, og kjenner noe som bobler eller blafrer der nede. Men om det er luft eller baby vet jeg ikke. Men har kjent det flere ganger hver kveld i noen dager så begynner å tro det kan vere liv jeg kjenner❤️
 
Kan morkaka flytte seg?:) Hvis jeg har foran, kan den flytte seg bak da?:rolleyes:
Ja, tidlig i svangerskapet ligger den visst ofte foran, sa legen min. Min har iallefall flytta seg nå. Er vel noe med at hvis den ikke flytter seg og ligger foran, må en kanskje ta keisersnitt? Svigerinna mi hadde den problematikken lenge i første svangerskapet, men den flytta seg den og.
 
Ja, tidlig i svangerskapet ligger den visst ofte foran, sa legen min. Min har iallefall flytta seg nå. Er vel noe med at hvis den ikke flytter seg og ligger foran, må en kanskje ta keisersnitt? Svigerinna mi hadde den problematikken lenge i første svangerskapet, men den flytta seg den og.

Jaa, det har jeg jo hørt om:) Har fått høre at jeg har foran, og det hadde ikke gjort noe om den flytta seg:p
 
Ja, tidlig i svangerskapet ligger den visst ofte foran, sa legen min. Min har iallefall flytta seg nå. Er vel noe med at hvis den ikke flytter seg og ligger foran, må en kanskje ta keisersnitt? Svigerinna mi hadde den problematikken lenge i første svangerskapet, men den flytta seg den og.
Om den ligger foran åpningen gjelder dette. Om den ligger mot magen er det vel ikke så ofte den flytter seg bak, og det har ikke noe å si for fødselen, men den kan vel flytte seg oppover gjerne. Tror det er derfor den oftest flytter seg om den ligger foran åpningen :)
 
Tror jeg har kjent liv flere ganger, dirring og bobling. Stresser meg at jeg ikke kjenner liv hver dag, men det er vel helt normalt.
Gleder meg til OUL om to uker <3
 
Jeg har kjent liv en stund, men så ble det en lang pause (ca 1 uke) nå kjenner jeg endelig liv igjen og kan kjenne små spark utpå magen [emoji7] spent på om morkaken fremdeles ligger foran, trodde ikke jeg skulle kjenne spark så tidlig da..
 
Nå er jeg ganske sikker på at det er bevegelser jeg kjenner. Har kjent de samme type boblene og bevegelsene hver kveld til omtrent samme tid. Får se på ultralyd om to uker hva akrobaten driver med der inne[emoji87]
 
jeg er så usikker om det er babyen jeg kjenner eller ikke. men jeg har ved to anledninger kjent tydelige stryk i magen i uke 15. men har ikke kjent noe sikkert etter det. kjenner jo litt bobling og "leamus" nykk innimellom, men jeg vet ikke om det er babyen . gleder meg til å kjenne h*n for sikkert :happy: er 16+4 nå
 
jeg er så usikker om det er babyen jeg kjenner eller ikke. men jeg har ved to anledninger kjent tydelige stryk i magen i uke 15. men har ikke kjent noe sikkert etter det. kjenner jo litt bobling og "leamus" nykk innimellom, men jeg vet ikke om det er babyen . gleder meg til å kjenne h*n for sikkert :happy: er 16+4 nå

Var slik det føltes for meg og i slutten av uke 15. Bevegelsene var så svake, og vanskelig å vite for sikkert. Men to uker senere har bevegelsene blitt sterkere og tydeligere. Noen ganger er det som om det er en fisk som svømmer rundt der inne[emoji87] trodde ikke førstegangsgravid kjente det så tidlig.
 
Var slik det føltes for meg og i slutten av uke 15. Bevegelsene var så svake, og vanskelig å vite for sikkert. Men to uker senere har bevegelsene blitt sterkere og tydeligere. Noen ganger er det som om det er en fisk som svømmer rundt der inne[emoji87] trodde ikke førstegangsgravid kjente det så tidlig.

Signerer her. Jeg har kjent litt «kribling» i et par uker, men vært litt usikker på om det er babyen, da jeg er vant til at jeg ikke er i tvil når jeg først kjenner noe. Men på oul i dag fikk jeg bekreftet at morkaka ligger delvis foran og på den ene siden, noe som stemmer bra med hvor jeg har kjent denne kriblingen. Mens de foretok vaginal ul, så jeg armer og bein i alle retninger, og føttene sparket fra ned mot åpningen. Dette kjente jeg kun som blaff. [emoji4][emoji170]
 
Back
Topp