Kjenner dere liv?

C.S90

Andre møte med forumet
Er i uke 18, og har noen rare boblinger i livmoren. Kjenner jeg liv?

Hvor langt har du kommet og kjenner du liv? :)

Er i uke 16 og har kjent bobler i en uke [emoji6] deilig å kjenne liv [emoji173]

Jeg er bare 13+3 så kjenner ingenting:) men sist gang syns jeg det kjentes ut som en boble som trillet i begynnelsen:joyful:

Er 15+5 idag og de siste dagene har jeg kjent bobler. Iom at dette er første graviditet har jeg ikke peiling på om det er liv eller bare luftbobler.[emoji14] Er hvert fall noe nytt som jeg aldri har kjent tidligere. Gleder meg til å kjenne ordentlig[emoji4]

Ja, tror jeg har kjent liv en stund[emoji5] Varierer veldig hvor mye jeg kjenner fra dag til dag. Gleder meg til å kunne kjenne spark utenpå magen og!

jeg bikker straks uke 15. kjenner ikke noe enda, og går bare og venter på at jeg skal kjenne noe snart :happy:

Er 16+4, har kjent liv fra 15+0. Kjente ca på samme tid sist[emoji4]

Jeg er 17 + 3, og tror jeg kjenner noe innimellom. Men langt fra noen veldig tydelige bevegelser. Gleder meg til mer liv[emoji4]

Last edited:
Kjente idag! Og nå er jeg sikker på at det var småen [emoji3] 14+4 idag [emoji4]

15+4 i dag, kjent tydelig liv i en uke nå. Kjente det med NR1 i uke 15, med nr 2 i uke 13, å nå i uke.14..

Er nå 17 + 5 og i går var det full turbo i magen.
Nå skal det sant sies at jeg tror egentlig jeg er lengre på vei enn 17 + 5 og jeg har morkaken på baksiden ;)

Back
Topp