Kjenner dere liv?

Har ikke kjent noe ennå og av en eller annen grunn så bekymrer det meg at jeg ikke kjenner ennå :-( Er livredd for at det ikke skal være liv i de og at det er det vi får beskjed om på neste fredag :-( Er 14+1 i dag

Har ikke kjent noe ennå og av en eller annen grunn så bekymrer det meg at jeg ikke kjenner ennå :-( Er livredd for at det ikke skal være liv i de og at det er det vi får beskjed om på neste fredag :-( Er 14+1 i dag
Det er veldig tidlig, og selv om noen kjenner så tidlig, så er ikke det vanlig. Jeg har kjent fra uke 17 begge gangene, og fått mange reaksjoner på at det er tidlig. Har flere venninner som har kjent først i uke 20 eller litt senere. Så prøv å ikke bekymre deg!:)

Det er veldig tidlig, og selv om noen kjenner så tidlig, så er ikke det vanlig. Jeg har kjent fra uke 17 begge gangene, og fått mange reaksjoner på at det er tidlig. Har flere venninner som har kjent først i uke 20 eller litt senere. Så prøv å ikke bekymre deg!:)

Jeg hørte hjertelyden til begge to så jeg vet de er der :-) Har ikke fått vite hvordan morkaken ligger så kan jo være derfor jeg ikke kjenner noe :-) Kjente med denne tiden med forrige men er jo bare snakk om ett par tre uker uansett så kjenner jeg de nok :-) Men doppleren er god å ha ♡ Takk for gode ord :-)

Jeg er 18+1 og kjenner ikke not. Morkaken foran, og har vært på oul, så alt er ok

Ingenting her ennå heller men jeg var på ul på fredag og alt er bra med de to :-)

har dere begynt å kjenne noe spark ennå? Jeg går bare å venter og venter! Er 16+2 idag, og blir små bekymra :p sellom det kan være fortidlig å kjenne noe ennå, men hører om folk som kjenner tidlig.. Er førstegangs, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p
Jeg mener å ha kjent et par spark noen få ganger når jeg ligger i senga på kveldstid de siste dagene. Er 19+1 i dag og andregangsgravid. Kjente det nesten daglig fra slutten av uke 16 med førstemann, så jeg tror nok (og håper) at jeg har morkaka forran denne gangen :)
9 dager igjen til OUL og jeg får vite om det stemmer ;)

Var 16+1 når jeg kjente det tydelig for første gang. Lurte flere ganger på om det var babyen før det også, men kom fram til at det ikke var det. Førstegangsgravid

Ikke ennå:) Kjente i uke 16 med førstemann :D Er 15+6 i dag, så håper jeg kjenner noe om ikke så lenge :)!

kjente første gang i uke 16, og er 3 gangs gravid :) nå er jeg 19+ 6, og kjenner masse sprell og bevegelse :)

Er uke 16+4 i følge jordmor og i går kjente jeg to små dunk på innsiden. En liten bevegelse jeg aldri har kjent før så tror det må ha vært den lille :)

For tre dager siden fink jeg mitt første vonde spark og jeg er 16+4 i dag. :O

Jeg var sikkert på at det var bolla jeg kjente for 2 dager siden når jeg var 16+1. Har kjent mye etter det :)

Jeg kjente mye aktivitet når jeg lå stille på sofaen 15+4. Har kjent litt hver dag siden det. Er 16+1 i dag og førstegangs, så føler meg veldig heldig som kjenner liv så tidlig. Men den deiligste følelsen da<3

Kjente i uke 19 første gang.
Denne gangen kjente jeg de første små kriblingene i uke 14:)

Men er jo vanlig å kjenne litt senere når det er første gang, andre gang vet man jo litt mer hva man skal kjenne etter:)

Nå har jeg nådd 17+1 og jeg kjenner liv flere ganger om dagen. :) hver gang jeg spiser, legger meg ned eller drikker noe. :) I forrige uke fikk jeg til og med mitt første vonde spark. Både fordeler og ulemper med å være sensitiv i mageregionen :p

Er 17 uker i morgen og har ennå ikke kjent noe spark men det kommer nok :-) Vet jo at de er der inne for de snur seg og det merker jeg når jeg kjenner etter for det ene øyeblikket ligger de med ryggen opp og det neste så er det mykt igjen :-) Morkaken er foran den ene da :-)

Troor jeg kjenner noe innimellom, men er jammen meg ikke sikker altså!
I går skjedde det samme to ganger med sikkert 12 timers mellomrom; føltes ut som jeg ble dulta ett par ganger, deretter ble det noe stikking (nesten som at noen poket en diger finger blandet med litt ligamentsmerter..) i samme området. Deretter enda et par dult, så ingenting igjen. Skikkelig rart, nesten som babyen har snudd på seg eller noe..
Men er ikke sikkert det stemmer da, dette er jo første gang for meg. Noen som har kjent lignende?

Back
Topp